Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Vel Satis 3.0 DCI


saab12

Rekomendowane odpowiedzi

9900zł za vel satisa? nawet gdyby to był spalony anglik po powodzi to byłaby podejrzana cena ^^

A Versalka to jak dla mnie mistrz komfortu ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena jest jak najbardziej normalna, bo z dużym prawdopodobieństwem auto już długo oczekuje na kupca.

Przebieg też może być jak najbardziej prawdziwy.

Silnik Isuzu 3.0 V6 ma wadę fabryczną i z czasem po prostu się przegrzewa, a później zaciera.

Przy tym silniku opuszczają się tuleje cylindra przy przebiegu ok. 150 tyś km (w niektórych nawet po 100 tyś km).

Stąd taka cena za to auto z takim przebiegiem.

Renault po ujawnieniu wady wycofało ten silnik z oferty.

Mimo tego, że wada jest znana, Renault oraz GM udawały, że sprawa nie istnieje i naprawiali auta tylko na gwarancji (wymiana silnika).

Obszerny temat o tym silniku jest np. na forum Saaba, Opla i Espace.

Daruj sobie auto z tym silnikiem.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa rodzaje były chyba w Saabie i w Oplu.

W Renault z tego co kojarzę był montowany tylko jeden typ.

Po ujawnieniu wady Renault wycofał silnik z oferty.

 

http://www.espacepl.org/forum/topics27/5530.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ROzmawiałem z moim mechanikiem (pracuje w ASO Renault) w sprawie VelSatis'ów z tym właśnie awaryjnym silnikiem. Powiedział mi tak że on by sobie z tym autem radę dał. Wystarczy że wyjmie się z silnika z góry osłony tłumiące. Przez to silnik nie będzie się przegrzewał. Autko owszem jest głośniejsze ale powiedział że jemu specjalnie by to nie przeszkadzało. Ważne jest zanim się zakupi takie autko w jakim stanie jest silnik żeby był właściwie eksploatowany (wymieniane oleje na czas). Auto powiedział że to mistrz komfortu, a przez tą wadę (zła sława) jest tanie.

Edytowane przez kipi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no bez jaj, jaki by to nie był kapryśny silnik, żaden normalny Vel Satis nie kosztuje mniej, niż Megana z tego samego rocznika... Zwłaszcza, że tę historię z wadliwym silnikiem znają tylko niektórzy zainteresowani, jak Pawel.

 

Niemiec nie kupuje luksusowego, trzylitrowego diesla żeby nim robić 15 tys. rocznie po bułki. Nie sprzedaje go potem za ćwierć ceny polskiemu handlarzowi, w stanie igiełka bez przygód.

 

Gubin to graniczna miejscowość specjalizująca się w sprowadzaniu i picowaniu szrotu, mam znajomego stamtąd. To, co tam się zwozi na lawetach i co potem wystawiają w komisach, się ponoć w głowie nie mieści ^^

 

IMO mina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no bez jaj, jaki by to nie był kapryśny silnik, żaden normalny Vel Satis nie kosztuje mniej, niż Megana z tego samego rocznika

Nie do końca.

Vel Satisa jest bardzo ciężko sprzedać i generalnie komisy go unikają, nawet na zamianę nie są chętni.

W czasie kiedy sprzeda się 5 Meganek może pójdzie 1 Vel Satis.

Tak więc cena w ogłoszeniu to jedno, a sprzedaży całkiem co innego.

Vel Satis nawet w dobrym stanie potrafi stać rok w komisie, dopóki nie znajdzie się na niego chętny.

Zazwyczaj cena sprzedaży w stosunku do tej z ogłoszenia potrafi być o kilka tysięcy niższa (!) i wchodzi w pułap Megane lub Laguny z tego samego roku.

Jeżeli nie wierzysz wybierz ze 2-3 ogłoszenia i przejedź się choćby z ciekawości zapytać o cenę sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumieliśmy się. Wierze, że komis może faktycznie wystawić to auto za taką kwotę. Nie wierzę natomiast, że to auto jest w sensownym stanie i bezwypadkowe. Wbiłem sobie w allegro wyszukiwanie VS z rocznika 2002, odsiewając uszkodzone, i ten egzemplarz jest jednym z trzech najtańszych na całym allegro ^^ Normalne kosztują 17-22 tysiąca. Podobnie wynika np. z http://www.autocentrum.pl/ceny-aut-uzywanych/renault/vel-satis/

 

Wiem, że to nie jest rozchwytywane auto, ale bez przesady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!