Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Odkryłem dziś, że nie działa rygiel wlewu paliwa.

Rozebrałem tapicerkę w bagażniku i:

Rygiel nie działa (brak reakcji na centralny zamek).

W kostce przy próbie zamknięcia pojawia się impuls.

Rygiel nawet ręcznie wysunięty nie blokuje klapki, jest więc ułamany.

I teraz:

Nie wiem jak wyjąc cały mechanizm aby zacząć na niego polować.

Czy muszę wykręcić wlew paliwa? Jak tak to jak? Mamy 3 śruby, które wykręciłem ale całe ustrojstwo nawet nie drgnie.

Sam mechanizm nie ma śrubek ani nic takiego, udało mi się go przekręcić trochę wokół własnej osi ale wyjść nie chce...

Ma ktoś jakiś pomysł?

 

Pozdrawiam HS

 

PS: element jest inny niż w scenicu 1 (jeden z tematów na forum)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter

 

P_r_z_e_m_o

 

Dodano: 04 wrz 2011 - 11:53

Dobra.

Poradziłem sobie.

Trzeba było zdjąć nadkole (3 śrubki i kilka spinek) a następnie sięgnąć do nakrętki.

Zmieniłem siłownik, ale nie sięga on klapki wlewu paliwa.

Mam wrażenie że czegoś tam brakuje.

Czy klapkę blokuje sam siłownik, czy w klapce jest jakaś ruchoma część?

U mnie wygląda to jak na zdjęciach, na zamkniętym siłowniku nawet go nie widać.

Pozdrawiam HS

 

Dodano: 05 wrz 2011 - 18:40

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie wierzę, że nikt nie wie jak to działa...

Ale nic to. Poradziłem sobie.

Wydumałem, że jednak siłownik, który kupiłem jest za krótki, i trzeba go przedłożyć.

Myślałem o klejeniu, o metalowej obręczy i innych. A jednak najprostsze rozwiązania są najlepsze.

Na końcówkę siłownika założyłem zwykły plastykowy kołek, wzmocniony w środku drugim kołkiem.

Poniżej fotki jak to wygląda, póki co prowizorka, ale działa.

PS: jak tylko znajdę troszkę więcej czasu zrobię fotki jak się dobrać do siłownika (muszę go jeszcze raz rozebrać, aby poskręcać wszystko i wzmocnić kołek czymś w środku.

 

Jakby ktoś miał pytania zapraszam i pozdrawiam HS

post-35059-0-50666000-1315129881_thumb.jpg

post-35059-0-63995300-1315129888_thumb.jpg

post-35059-0-11943800-1315240754_thumb.jpg

post-35059-0-10548100-1315240762_thumb.jpg

Edytowane przez HanSolo
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Pytanie, co się zacina.

Sprawdź kable, zobacz miernikiem czy przy każdym zamknięciu auta pojawia się napięcie. Jak to to coś się dzieje z siłownikiem (i lepiej opanować awaryjne otwieranie od środka auta). Poszukaj na allegro. Ja trafiłem za 29 pln, co prawda za krótki ale dało się go łatwo przedłużyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Chciałem się dostać do tego siłownika w Megane II kombi. Niestety. po odkręceniu 2 wkretów w plastiku pod szybą (ten boczek w kombi) niewiele się zmieniło, tzn element dalej sie trzyma dość solidnie. Próbowałem go wyczepić, ale póścił tylko zaczep przy uszczelce bagażnika reszta trzymała jak cholera i bałem się, że znowu coś połamię. Później próbowałem odczepić boczek tapicerowany, ale on jest podpięty do tego plastiku (jest zaczepiony)

 

Czy ktoś może mi w prostych słowach wyłożyć co i w jakiej kolejności demontować? Czy te jasne boczki i mocowanie pasa bezpieczeństwa też trzeba demontować? A może też ten plastik, który schodzi do progu?

post-159-0-31503400-1331191053_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!