Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

mam nadzieję, że niczego nie pominę. otóż, zauważyłem od jakiegoś czasu, że silnik bardzo szybko się grzeje. w lecie to nic dziwnego, w zimie nie wiem, ale pewnie będzie podobnie. wskazówka temperatury bardzo szybko osiąga środek skali (jak mnie pamięć nie myli to bodajże 3 lub 4 kreska) później w niedługim czasie podnosi się o kolejne 2 i jest już chwile od tych ostatnich oznaczających moment do przegrzania, niejednokrotnie zaliczając te pole. wówczas na pomoc przychodzi klimatyzacja; jak ją załączę to po chwili wskazówka opada, utrzymując się mniej więcej po środku skali; no ależ ile można tracić klimy na chłodzenie silnika. dodam, że czasem wskazówka podnosi się również jak dłużej przytrzymam hamulec, jak również przy zamykaniu okien. najlepsze jest też to, że nie zawsze mogę otworzyć drugie okno moim przełącznikiem oraz fakt, że jeśli działa mi klakson, to nie załącza się wentylator i odwrotnie, jak przy którejś kresce wentylator postanowi popracować, to nie działa klakson. z głośnikami też jest cyrk. oba sprawne a przeważnie działa tylko jeden. swego czasu był naprawiany alternator; najpierw koło pasowe, a później jeszcze jakieś gówienko w środku bo były spadki napięcia czego wynikiem były mrugające światła i dyskoteka w radiu. i po zlikwidowaniu wszystkich usterek alternatora po jakimś czasie właśnie zaczęło się to co opisałem. niestety nie mam czasu na sprawdzenie samemu rzeczy, które na to by pozwoliły; pytanie, czy czeka mnie jedynie wizyta u elektryka, czy może szykuje się coś więcej??

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem, czego teraz po swojej wypowiedzi oczekujesz :) Jeśli nie masz czasu na zabawy, to lepiej by było jakbyś zdał później ( z wizyty w serwisie ) co było przyczyną. A nie zawracanie głowy. To że silnik się grzeje, może być spowodowane choćby brakiem płynu, zapowietrzeniem układu lub niedrożnością.

jeśli działa mi klakson, to nie załącza się wentylator

to Ty cały czas jeździsz "na klaksonie" :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jeżdżę na klaksonie, tylko przy okazji to zauważyłem. a jak czytać nie potrafisz ze zrozumieniem, to się nie odzywaj. poprosiłem o odpowiedź na pytanie, czy auto dać do elektryka czy może szukać jeszcze przyczyny gdzie indziej; płyn jest i był ostatnio wymieniany. przed wymianą płynu było tak samo

Edytowane przez wasski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to bym się z Tobą droczył, ale rozmijasz się sam ze sobą:

poprosiłem o odpowiedź na pytanie, czy auto dać do elektryka czy może szukać jeszcze przyczyny gdzie indziej

a powyżej:

niestety nie mam czasu na sprawdzenie samemu rzeczy, które na to by pozwoliły; pytanie, czy czeka mnie jedynie wizyta u elektryka, czy może szykuje się coś więcej?

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiście, mogło to tak zabrzmieć, ale skoro napisałem, że nie mam czasu na sprawdzanie tego samemu, to wydawało mi się, że logicznym będzie fakt, iż rozchodziło mi się tu o innego specjalistę niż elektryk...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam wszystkich jestem nowy na tym forum i szukam pomocy otóż mam problem z moim autem renault megane I sport/coupe 1.6benzyna.Po przejechaniu od 7km strasznie skacze mi skazówka temperatury wody od 3 kreski do maxa na czerwone pózniej znów opada i tak ciagle.Sprawdzalem wode termometrem i miala 50stopni a skazówka była na czerwonym.gdy odkrecilem lekko korek od zbiorniczka wyrównawczego to woda zaczela bulgotać i podnosic sie mocno do góry a weże były coraz cieplejsze i tak przez jakis czas i potem znów zaczela opadac do swojego poziomu.prosze o pomoc

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taj jest śrubka na wężu koło termostatu.myślalem tez ze moze poszla uszczelka pod glowica?jak myslicie?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • Zwycięzca
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!