Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem - drgania kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

W zakupionym niedawno autku mam problem - drgania kierownicy nawet przy 30/40 km/h. Problem przedstawia się na tym filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=oxZ1PuHT60Y -> widać jak kierownica lekko drga. Przed kupnem samochodu, był on w serwisie u Lisowskiego (Kraków) i tam odbył kontrolę przed kupnem. Facet w serwisie powiedział, że to na pewno nie mechanika bo widzi pod spodem (zaczał mi pokazywać) nowe części (niedawno robione) - końcówki, sworznie, czy tam wahacze - dokładnie nie pamiętam (proszę nie krzyczeć, jestem informatykiem i z naprawą [budową] samochodu mam mało wspólnego), że to jest wina opon albo felg. Opony to oryginalne, 7letnie opony Good Year, które facet miał w zestawie od początku. Felgi - chyba też raczej nie zmieniane. Wiem, że były wyważane i była robiona zbieżność kół kilka miesięcy temu (przy wymianie klocków hamulcowych z przodu). Wczoraj z kolegą zamieniliśmy koła przód na tył i tył na przód, ale nie pomogło. Drgania nadal występują. Co to może być? Proszę, pomóżcie, gdzie szukać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są na oponach odważniki... Więc wydaje mi się, że są wyważone.

Mówiono mi, że to mogą być opony... Ale mam tylko zimówki no i bez felg, więc musiałbym je założyć na te same felgi.

A jak ten luz się ma objawiać? Jak robię szybkie krótkie skręty lewo prawo no to raczej od razu reaguje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do utrzymania na wprost - ciężko mi nie jest urzymać, ale jak puszczę kierownicę to trochę ściąga na prawo. Dobra - chyba pojadę wyważyć te koła.