Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kilka problemów z nowym nabytkiem.


nemo22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

Jestem nowym szczęśliwym mam nadzieję posiadaczem Renaulta Megane 96, 1,6

jednak auto ma kilka małych mankamentów mianowicie:

 

1 Mruga kontrolka od Immobilizera auto odpala i jeździ (mam tylko jeden kluczyk bez możliwości otwierania centralnego) a kontrolka potrafi sie sama z siebie wyłączyć na jakiś czas i tak samo włączyć

 

2 Czasami w zakręcie w lewo na dziurawej drodze szarpie (tak jakby paliwa nie dostawał) ostatnio pod górkę nie podjechał dopiero po zgaszeniu i odpaleniu nie było już problemu

 

3 Nie działa sterowanie i podświetlanie fabrycznego radia (szczegóły w dziale CAR AUDIO)

 

4 Świeci się kontrolka poduszki choć poduszka jest a auto raczej jest bezwypadkowe

 

Proszę o pomoc

I z góry dziękuje

Pozdrawiam

TM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O na to to może być wiele przyczyn.

Filterek niby piszą aby wymieniać co 60 tys. ale nie na paliwo PL ;-) - też może być zabity.

Może sama pompa coś szwankuje, może jakaś nieszczelność i ciągnie powietrze z paliwem.

Świeczki, cewka, przewody, filterek powietrza zapchany.

Jak piszesz po dziurach i w zakręcie - może coś zwiera albo gubi gdzieś jakiś styk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy objaw ten jest tylko przy skręcie w lewo czy w prawo również - jeśli tak to sprawdź poziom płynu w układzie wsp.

 

Sprawdź również świece jeśli masz nagar to może być przyczyna, że silnik przerywa i traci moc. Może to oznaczać,że poszły uszczelniacze w silniku , a silnik nie bierze oleju? Jeśli tak to czeka Cię grubsza robota i to dość kosztowna - niestety sam to przerabiałem w meganie classic z 97.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie że wszystko jest OK oleju nie bierze wszystko w normie

Podejrzewam że to wina immobilaizera ktoś już przy nim chyba grzebał bo się czasami pali kontrolka a samochód jedzie

Ostatnio nawet podjeżdżając pod górkę zabrakło mocy tak jakby odcięty został dopływ paliwa

Zgasiłem odpaliłem i ok

 

Ma ktoś pomysł jak wywalić całkowicie fabryczny immobilaizer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!