Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z obrotami na biegu jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Tak to pewnie ta cewka ci padła. Jak masz gdzieś w pobliżu jakiś szrot to skocz może mają używkę i na miejscu sobię wymienisz i sprawdzisz czy to to. Miałem podobnie kiedyś tak w poldku. Jak padła 1 cewka to trzęsło całym autem i nie było jazdy.

 

Ja jeszcze borykam się ze skrzynią biegów 1 i 2 bieg ciężko wchodzi. 2 potrafi zgrzytnąć i 3 też. I podczas jak wolno jadę i przyśpieszę to słychać i czuć po aucie zgrzytanie. i do tego lewarek lata na wszystkie strony.

 

 

 

Problem ze zmianą biegów i latającym lewarkiem rozwiązany. Wjechałem na kanałi, po ściągnięciu osłon wydechu nie trudno było ustalić co padło, tuleja w lewarku co łączy drążek wyboru biegów była wyrobiona. Nie stety takich raczej nie dostanę więc prowizorka tymczasowa z kawałkiem blaszki i efekt naprawde mnie zadowala. Już nie ma luzów i biegi pewniej wchodzą. Jeden problem z głowy. Jeszcze to dziwne zgrzytanie przy przyśpieszeniu. Nawet na postoju zaciągne ręczny wrzucę 1 i powoli puszczając sprzęgło dodawając gazu słykać jak coś podgrzyta. Mam to już od dawna i nie mam pojęcia co to może być.

Edytowane przez drinkmaster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwana sprawa. Może reset pomoże. Tak szczerze to już olałem to gaśnięce nie mam sił na to. Zimy dużo już nie zostało przemęczę się tak. Największe zmartwienie to skrzynia. Ja wolno się rozpędzam na niskich biegach to coś puka lub chrubocze. Na wyższych obrotach i biegach tego nie słychać. Renówki są dobre do póki nie zaczną się psuć. Przez 3 lata użytkowania ok 5-6 tyś już mnie naprawy kosztowały. Z chęcią bym to obchnął ale groszę wezme i szkoda. Pozostaje zrobić i modlić się zeby jak naj dłużej pochodziła:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he tak tak. Z tego co przeglądam na necie to jest cholernie awaryjny samochód. Nie wiem co mnie skłoniło do zakupu tej puszki. Tak na marginesie wiem, że to nie tu ten temat powinien być ale czy ktoś ma pomysł co to może być z tym zgrzytanie przy przyśpieszeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni? Sprawdź również jego stan. Może warto by go wymienić.

cholernie awaryjny samochód

Raczej bym powiedział, że po Polsce jeździ dużo zaniedbanych egzemplarzy. Ludzie widzą w ogłoszeniu "tylko lać i jeździć" i dokładnie tak robią. Później auto się sypie i idzie do żyda. Mniej więcej tak to wygląda.

Znam przypadek, że auto przez 6 lat nie miało zmienianego oleju. Nawet nie był sprawdzany jego poziom. Z płynem chłodniczym to samo, rozrząd również. Olej został wymieniony dopiero, jak silnik się zagotował i poszła uszczelka pod głowicą. Ciekawe, jak wyglądają klocki i tarcze w tym aucie. Ale dopóki auto hamuje, to się "leje i jeździ".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku jest troche inaczej. Kupiłem megi z uszkodzonym silnikiem i blacharką do robienia, wymiana progów i tylnego błotnika. Na miejscu od gościa więć kupiłem za nie dużą kase. Po wymianie silnika i blacharki auto dobrze chodziło. Ale na panewkach zaczął stukać i wtedy remont. Dodam że olej zawsze sprawdzany i wymieniany. W skrzyni wymieniłem olej z 2-3 miesiące temu. Półosie obie wymieniłem, bo już pukały w zakrętach na używki, bo nie stać mnie za bardzo już na nowe. Zawsze jak coś zaczyna źle działać staram się to naprawić. Dobrze panowie kończmy ten temat, bo już zaczynamy odbiegać od tytułu. Jak zacznie skrzynia szwankować to jeszcze się odezwe w nowym temacie. Problem z gaśnięciem nie stety pozostał ale oleje to, zapowiadają wcześniejszą wiosnę to na plusie jakoś działa:)

 

 

Dzięki wszystkim za pomoc, wszystkie podpowiedzi były przydatne. Pozdrawiam.

Edytowane przez drinkmaster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!