Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kręci raz i wszystko gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od zakupu meganki w ciągu 2 miesięcy problem wystąpił 3 razy i zaczęło mnie to nurtować.

Zazwyczaj wszystko jest ok, tj odblokowuje drzwi i immobilizer kluczykiem, wsiadam, przekręcam, odpalam i jadę.

Jednakże, zdarza się, rzadko bo rzadko, ale zdarza, że po przekręceniu stacyjki rozrusznik zakręci 1 raz i gaśnie wszystko - brak reakcji na kluczyk, brak reakcji na pilota, zero elektryki nic a nic.

Rozwiązaniem jest otwarcie maski, odłączenie akumulatora na 5 sekund. Wszystko wraca do normy.

Co może być powodem?

Immobilizer? Chyba nie, wtedy działałby chociażby zegar, który również się wyłącza...

Rozrusznik? Chyba nie, ten sam powód co wyżej.

Akumulator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy wskazywały by właśnie na jakiś problem z rozrusznikiem, szczególnie właśnie to kompletne padnięcie całej elektryki.

Warto by sprawdzić czy coś się nie blokuje/zawiesza oraz czy sam akumulator jest dobry, bo niby jak aku pada to raczej nie kręci w ogóle ale różne cuda się zdarzają.

 

Dodano: 28 lis 2011 - 00:33

U mnie też problemy z rozrusznikiem zaczęły się od okazyjnych problemów, aż któregoś dnia zdechł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

 

Miałem podobny problem i odpukać wszystko jest już ok.

Rozwiązałem problem w ten sposób:

 

 

Odkręciłem od akumulatora (-) - ba.. nawet go nie musiałem odkręcać wychodził bez niczego.. Potraktowałem całość papierem ściernym w celu oczyszczenia. Do stożek od akumulatora (-) obwinąłem cienką blaszką - przykręciłem obejmę na siłę i teraz trzeba by Pudziana, żeby ruszyć to.

 

Awarii szukałem już w bezpiecznikach - fakt faktem, że te najluźniejsze wyjąłem, oczyściłem i pokryłem cyną - wtedy wchodziły bardzo ciężko i nie latały.

Niestety poprzedni właściciel nie przymocował akumulatora i latał luźno - zresztą nadal lata, w najbliższym czasie knuje już jak go zamocować domowym sposobem.

 

Podsumowując:

Moja Renatka po próbie przekręcenia kluczyka i odpalenia jej gasiła wszystko, nie działało nic - kompletnie. Po szeregu kombinacji w doszukiwaniu się przyczyny znalazłem - luźna obejma od akumulatora. Po obwinięciu całości blaszką Renatka hula znów jak marzenie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

 

Miałem podobny problem i odpukać wszystko jest już ok.

Rozwiązałem problem w ten sposób:

 

 

Odkręciłem od akumulatora (-) - ba.. nawet go nie musiałem odkręcać wychodził bez niczego.. Potraktowałem całość papierem ściernym w celu oczyszczenia. Do stożek od akumulatora (-) obwinąłem cienką blaszką - przykręciłem obejmę na siłę i teraz trzeba by Pudziana, żeby ruszyć to.

 

Awarii szukałem już w bezpiecznikach - fakt faktem, że te najluźniejsze wyjąłem, oczyściłem i pokryłem cyną - wtedy wchodziły bardzo ciężko i nie latały.

Niestety poprzedni właściciel nie przymocował akumulatora i latał luźno - zresztą nadal lata, w najbliższym czasie knuje już jak go zamocować domowym sposobem.

 

Podsumowując:

Moja Renatka po próbie przekręcenia kluczyka i odpalenia jej gasiła wszystko, nie działało nic - kompletnie. Po szeregu kombinacji w doszukiwaniu się przyczyny znalazłem - luźna obejma od akumulatora. Po obwinięciu całości blaszką Renatka hula znów jak marzenie.

 

Pozdrawiam

 

Fakt klemy są dość luźne, mimo że przykręcane, zacznę od tego.

Oby poskutkowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!