Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

witam może mi ktos pomoże jak się ustawia zegarek w medance III przez radio nie ma takiej funkcji ustawienie radia jest ustawienie telefonu dzwięków ale nic nie ma co do zegarka może jakoś inaczej się go ustawia nie gzie nie żadnych przycisków jak to jest nie raz w innych autach dziękuję za pomoc pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, tez mam problem z ustawieniem zegara, tzn. nie mogę go wogóle przestawić. Zmieniłem radio w Megane III na radio z BT (zmieniłem tez wyświetlacz) - przy starym wyświetlaczu były dwa przyciski do zmiany godziny, tutaj tego nie am. W ustawieniach systemowych radia mogę jedynie zmienic język i zrobic reset do ustawień fabrycznych, opcji ZEGAR nie ma. Próbowałem z róznymi wariantamui naciskania przycisków przy manetce przy kierownicy - i też nic.

JAk włączę silnik przy wyłączonym radiu - na wyświetlaczu centralnie miga godzina, ale nic nie mogę zmienić:

 

thumb_hosting_zdjec_1362586463__wyswietlacz_01.jpg

 

Jak wyłaczę silnik (karta w czytniku) i wyłączę radio to godzina miga w rogu ekranu wyświetlacza:

 

thumb_hosting_zdjec_1362587340__wyswietlacz_02.jpg

 

Przy normalnej jeździe i włączoneym radiu godzina także miga w roku wyświetlacza.

W instrukcji radia jest wszystko opisane oprócz ustawienia czasu....:lol: Może ktos miał podobny problem i jakoś sobie poradził??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego danish1, tak jak pisałem wcześniej u mnie w ustawieniach systemu nie ma opcji ZEGAR, jest tylko JĘZYK, i reset do ustawień fabrycznych nic wiecej....

Wersja softu jaką mi wyświetla to 88.11 może potem był jakiś upgrade... który to modyfikował, ale przeceiż i tak musi być jakis sposób na ustawienie czasu nawet przy niższym sofcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm

No to muszę powiedzieć że ostro z tą wersją softu. Nie wiem jak u innych (może niech się wypowie reszta szanownych forumowiczów) bo u mnie wersja to 38.07... Więc albo ja jestem bardzom mocno zacofany co do softu, albo ktoś przesadził u Ciebie z aktualizacją. Co do ustawienia zegara to u mnie jest tak: klikam na radiu przycisk z takimi pionowymi suwakami, wybieram ustawienia systemowe, zegar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba im wyższy nr softu tym powinno być lepiej :) .... a jest gorzej :) Wszystko inne super działa - i rozmowa przez telefon i książka telefoniczna i odtwarzanie muzyki przez BT... tylko ten cholerny zegarek cały czas miga w rogu (jak radio jest włączone) i na środku (jak radio jest wyłączone)... chyba muszę nauczyć się z tym żyć :lol:

 

A u mnie właśnie tej opcji ZEGAR brak..

Edytowane przez Tom_myPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj przytrzymać dłużej przycisk "Source" w pilocie pod kierownicą lub na radiu. Potem "+" i "-" służą do ustawiania, a "Source" do przełączania między godzinami i minutami oraz do wyjścia z ustawień. Jeśli nie działa, to chyba trzeba spytać w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresetuj do ustawień fabrycznych. Ma to przywrócić fabryczne ustawienia systemowe. Być może wtedy pojawi ci się też i "zegar".

Ja też mam wersję 88.11, ale wg mnie jest to wersja softu dotyczącego bluetooth.

Edytowane przez martello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Resetowałem kilka razy i nic, żadnej poprawy. Odłączenie radia też nic nie daje, zegar jest zerowany tylko jak odłączę wyświetlacz... Wtedy wyskakuje czas 00:00, poczekam do zmiany czasu i o północy go podłączę :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!