Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

uciążliwe buczenie przy 2400-3200 rpm


arti20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam taki problem (przy Megane I 1.6 8v) przy obrotach silnika od ok 2400-3200 daje się odczuć silne buczenie (tzn uszy chce rozsadzić) przy zwalniani pedalu gazu przy tych obrotach też to występuje. Powyżej tych borotów buczenie ustaje. Najbardziej odczuwa sie to buczenie siedząc z tyłu z przodu mało słyszalne. Został wymieniony na nowy tumik środkowy, mechanik powiedział że to jest spowodowan gumami na silniku lecz mi sie w to nie chce wieżyć. miał ktoś podoby problem, lub wie czym to jest spowodowane???? prosze o pomoc

Edytowane przez arti20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozmawiałem z drugim mechanikiem wdzial i słyszał samochód i tez stwierdził że to albo "zawieszenie" tumika albo gumy na silniku. na czwartek umówiłem sie na wymiane więc w piątek dam znać czy to było tym spowodowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc

Przychylam sie do propozycji koegi mih00-zwłaszcza ze robiłeś coś z tłumikiem-a wcześniej to było?? Z autopsji miałem podobnie przy wymianie plecionki w 1.4 16v z racji tego ze miejsca tam "siła" tak sie złożyło ze po zamontowaniu ruszam, wszystko pięknie a tu coś drży i buczy. Silnik rusza sie przy zwiększaniu obrotów i przekazuje siły na ramę...Sprawdz dobrze.Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz też ze wymieniałeś tłumik środkowy a co z końcowym??; bo może być tez tak ze wymiana środkowego wyeliminowała rózne nieszczelności, dziury- zazwyczaj jest ich kilka i hałas sie rozchodzi tu i tam.Teraz uszczelniłeś to "nowym tłumikiem" i może gdzieś pogłebiły się ubytki i dziurki w niewymienionym końcowym który z racji swojego wieku po prostu musi przejąć więcej-piszesz ze słychać bardziej z tyłu...

Przy wymianie środkowego oglądałeś stan końcowego i rur?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mam podobny problem w moim scenicu 1,6 8V , u mnie buczenie wystepuje przy 2500-3100 ale ,mnie to juz zaczyna denerwowac czytalem wiele podobnych tematów ale nikomu sie nie udało zlokalizowac zródła tego buczenia a Tobie się udało??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

powiem tak wymieniłem gumy na silniku koszt ok.300zł pomogło jest dużo lepiej jak dla mnie ok ale nie wyeliminowało do końca nie wiem może to koncowy sie wypala, ale naazie jest git wiec nie wnikam:)

 

Dodano: 13 lut 2012 - 16:23

mam jeszcze jeden problem po "odpaleniu" i przełączeniu na LPG samochód łapie zamułe nie ma w co depnąć i po przejechaniu ok. 100 metrów puszcza go i idzie już normalnie ma ktoś pojęcie co to może być???? (dzieje sie to na zimnym i ciepłym silniku)

Edytowane przez arti20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!