Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Obroty spadaja


mrowa1234

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam Meganke 1 98 rocznik 1,6 silnik i od paru dni mam problem mianowicie od kilku dni podczas odpalania autka piszczy pasek a od wczoraj autko dziwnie sie zachowuje faluja obroty 200-700 w tych granicach, jak go przegazuje na jakis czas sie uspokajają ,dodam że podczas jazdy jak wcisne pedał gazu autko wgl nie przyśpiesza muli je tak jak by odcinało paliwo i spadaja obroty i wtedy musze zmienić bieg aby na nowo na jakis czas prowadzilo sie normalnie i wskoczyly obroty...

 

Z góry dziekuje za odpowiedzi...

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdze jutro i napisze czy coś pomogło , najbardziej nie pokoi mnie to że nie reaguje na pedał gazu wtedy musze zmienić bieg i i obroty wskakują na jakiś czas... czekam na jeszcze jakieś odpowiedzi...

 

Dodano: 27 lut 2012 - 16:13

Witam ponownie mianowicie dolot dziur nie ma ale zauwazyłem że wezyk taki malutki od czujnika jakiegos byl odpiety wec go podpiełem ale problem nie zniknął, jutro wymieniam przewody zaplonowe bo jeden byl luzny czy to pomoże, jak nie to juz nie wiem co może być nie tak...czekam na jakies odpowiedzi...

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czysciłem i nie odpinałem aku dopiero jutro to zrobie, nie to ze nie reaguje raz wcisne pedal gazu normalnie jedzie a raz wcisne to nie czuc tego przyspieszenia jak by odcinało paliwo, musze zdjac noge z gazu i jeszcze raz depnac czasami pujdzie pójdzie a czasami musze bieg zmienic.. i na luzie jak jestem na swiatlach lub gdzies to obroty zaczynaja falowac i auto gaśnie nie zawsze ale gaśnie ,czasami jak go przegazuje to pomaga na jakiś czas.

 

Dodano: 27 lut 2012 - 19:59

15_1260391322.jpg

 

Dodaje zdjęcie z pod maski nie moje autko,ale identycznie to samo i mam pytanie gdzie znajduje się silniczek krokowy i przepustnica ??

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wielkie dzieki jutro dam znać czy coś to dało,raz autko oddalem do serwisu bo mialem podobny problem ale wtedy musialem jechac na gazie caly czas bo jak go nie gazowalem do gasl i po uszczelniali mi jakieś wezyki bo były popekane...a teraz mam podobny problem tylko że nie raguje czasami na pedał gazu...

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś rok temu, jutro autko oddaje na serwis do renault aby sprawdzili co jest nie tak,, mialem podobny problem kiedyś to miałem popekane weze i uszczelnili je tylko , wiec możliwe ze problem sie ponawaia , ale nie szarpało tak jak wtedy i reagował normalnie na gaz, możliwe też ze to przepustnica wiec jutro bede wiedział wszystko.

 

Dodano: 28 lut 2012 - 22:00

Witam ponownie,otóż wsiadłem dzisiaj do autka i doszedł kolejny problem jak depne mocniej gaz całe auto sie dławi i drży i przy mocniejszym hamowaniu coś zapiszczy czasami,może to być wina kolektora ?? lub całego wydechu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Sprawdź czy nie łapie lewizny na dolocie-w sensie lewego powietrza(ściągnij wąż z przepustnicy,odpal go i na szczelnie zatkaj ten wąż-jak zgaśnie-ok.)Dalej-czytałem coś wyżej o zaworze egr.trochę wyssane z palca jak na tekie objawy...Następnie sprawdź silniczek krokowy na odpalonym silniku odłącz go po prostu i powinien zgasnąć(przeczyścić też nie zaszkodzi)...Idziemy dalej-maf-przepływomierz-wyjmij go i zobacz czy druciki wewnątrz nie są popękane-powinny być całe(tu [przeczyścić też nie zaszkodzi-tylko przelej go samym płynem do tego przeznaczonym-żadnych pędzli i szmat...)Wiadomo-iskra jest podstawą,więc możesz go dopalić jak będzie ciemno i zobaczyć czy nie widać jej przeskoku na głowicę.No i ciśnienie paliwa,filtr paliwa też nie zaszkodzi sprawdzić,żeby bwiedzieć czy nie spadła wydajność pompy paliwa bądź też czy nie ma gdzieś po drodze syfu...Pozdrawiam. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie ,dziś odwiedziłem serwis Renault podłaczyli pod komputer i jedeyny błąd co im wyskoczył to sonda lambda może to być przyczyna takich objaw , wyskoczyli mi z cena 700 zl za wszystko nowa sonda wymiana ale dali też miżliwosć abym taniej gdzieś kupił sonde i teraz mam pytanie w którym miejscu znajduje sie sonda ?? i można ja jakoś przeczyścić ?? i czy łatwa jest wymiana tego ?

 

Dodano: 29 lut 2012 - 19:40

edit. o jak już chce wymienic ta sonde lepiej zapłacić te 600zł w serwisie renault ?? czy kupić na allegro lub w motoryzacyjnym jakimś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece były wymieniane wyżej napisałem kiedy i ostatnio je jeszcze przeczyściłem chociać nie były brudne aż tak, a takie objawy mogą sie dziać przez ta sonde ?

 

Dodano: 01 mar 2012 - 18:10

Witam znalazłem przyczyne,jest to sonda lambda a mianowicie przy niej jest wąż jakis i na nim aluminium i ono ociera caly czas o przewody sondy i robiło zwarcie więc czeka mnie wymiana sondy , dziekuje wszystkim za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!