Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z obrotami


Pitekkch

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam nadzieje ze pisze w dobrym temacie jeżeli nie to dajcie odpowiedni link:-) mianowicie posiadam scenic 1 1998 rok 2.0 8V z sekwencyjnym gazem i automatyczna skrzynia biegów. przy ziemnym silniku i na benzynie skrzynia chodzi gładko i bez problemow jak ściągnę nogę z gazu to obroty spadają do około 800 do 1000, po nagrzaniu się silnika i przełączeniu na gaz sytuacja powtarza się ale tylko na 1 i 2 biegu natomiast 3 i 4 po ściągnięciu nogi z gazu na prostej drodze bez hamowania silnik utrzymuje cały czas te same obroty. proszę powiedzcie czy to tak ma być czy to jest jakiś problem jeżeli tak to jaki. z góry serdecznie dziękuje za szybka i fachowa pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mi troszke ulzylo :mrgreen: a ciezko jest to ustawic ???

 

Dodano: 04 mar 2012 - 09:25

a jeżeli na benzynie na 3 i 4 biegu po rozgrzaniu silnika dzieje się to samo?? wczoraj nie włączałem gazu i na benzynie tez trzyma obroty i nie spadaja do 1000 jak sciagne noge z gazu. Jest to normalny objaw tych skrzyń??

Edytowane przez Pitekkch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam nie wiem czy pisze w dobrym temacie ale już kiedyś pisałem o podobnych objawach w innym temacie i nie uzyskałem żadnej odpowiedzi :-(

Mianowicie posiadam Renie scenic 2.0 8v automat przebieg 150000, mój problem a raczej jej :-) polega na tym ze przy zimnym silniku wszystko jest cacy obroty są ok jak skrzynia redukuje biegi to robi to delikatnie bez żadnych wahań obrotów, natomiast po rozgrzaniu się silnika i nie ma znaczenia czy jadę na benzynie czy na gazie coś się dzieje niedobrego tzn. obroty przy redukowaniu biegów podskakują do 1500 2000 o/min z szarpnięciem, na 3 i 4 biegu przy prędkości od 40 km/h po ściągnięciu nogi z gazu obroty otrzymują się na wysokim poziomie (na takim na którym obecnie były) nie spadaj do około 1000-1250.

Jeżeli mogę prosić o jakąś fachowa pomoc co mogę wymienić co zrobić żeby to naprawić bo już naprawdę nie mam nerwów do tego auta, a zęby było mało to ostatnio zepsuła mi się szyba lewa kierowcy (dla palacza najgorsza) i zablokował się zamek tylnych drzwi prawych ale z tym to będę sobie radził jakoś sam jak dojdę do ładu z silnikiem :-) Z góry dziękuję za pomoc :-)

 

/0cool: połączyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro, teraz piszesz że nie ma znaczenia czy jedziesz na LPG czy na PB to zacząłbym od przepustnicy. Może jest tak zasyfiona, że nie przymyka się z powrotem i dla tego obroty stoją w miejscu. Jak, gdzie i co - masz na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!