Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane - jaki silnik?


Marek.S

Rekomendowane odpowiedzi

Serdecznie witam wszystkich uczestników Forum.

 

Można powiedzieć, że jeśli chodzi o samochody Renault to jestem laikiem, dlatego też chciałbym zasięgnąć rady od osób które na tych samochodach już się poznali i mieli okazje je sprawdzić.

 

Otóż mój problem tkwi w tym - Renault Megane ma być moim pierwszym samochodem, dlatego też miałbym parę pytań odnośnie tego samochodu.

 

1. Czy jest jakiś rodzaj silnika (diesel lub benzyna), który jest mniej awaryjny od innych?

2. Jakie są najczęściej "wadliwe" rzeczy w tym modelu?

3. Jakie jest przeciętne - realne - spalanie w mieście oraz poza?

 

Osobiście mam "lekką" nogę. Można nazwać mnie również niedzielnym kierowcą - jazda 70-80 km/h.

 

Dla przykładu podam linki samochodów, które jak dotąd wyszukałem. Może odrazu zauważycie usterki na pierwszy rzut oka?

 

1. http://moto.allegro.pl/ladna-megane-lift-klima-1-4-16v-30-zdjec-i2229144679.html

 

2. http://otomoto.pl/renault-megane-swiezo-z-niemiec-oplacone-C23341649.html

 

3. http://otomoto.pl/renault-megane-1-6-16v-klima-C23347897.html

 

z góry dziękuje osobom, które włożą swój czas w odpowiedź na moje pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Najpierw odpowiedz sobie na pytanie: ile będę rocznie przejeżdżać samochodem? Bo jak jazda głównie trasa i powyżej 40tysięcy to prędzej diesel :-) jednak jeśli miasto to benzyna. Sam mam 1.4 16v i powiem, że silnik zaskoczył mnie swoją ekonomicznością na duży plus.