Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spadek mocy przy określonych obrotach


pcz_07

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich :-)

 

Ciąg dalszy zaprzyjaźniania się z moim nowym nabytkiem :-)

Dzisiaj miałem po raz kolejny trochę dłuższą trasę, a nie jak zwykle po mieście. Podczas szosowania po naszych pięknych drogach zauważyłem, że Moja Megii nawet ładnie przyspiesza.

 

Jednak nie do końca, do 2900 obrotów ładnie nawet, chyba, wcześniej nie miałem DCI, a od tego momentu jakby trochę zamulało, wtedy to bardziej słychać chyba turbinę z jej charakterystycznym dzwonieniem, to chyba ona jeśli nie to mnie poprawcie.

 

Czy tak ma być, czy to oznaka czegoś tam :-)

 

 

PS.

Po zakupie bagnetu stwierdziłem, ze mam za dużo oleju w silniku :-) Olej wymieniony, i turbo już się nie poci chyba a na pewno nic nie kapie spod samochodu :-)

 

Dodano: 18 kwi 2012 - 07:53

Wczoraj wyczyściłem EGR, tzn odpiąłem wtyczkę, odkręciłem 3 śruby i z problemami, ale go w końcu wyjąłem. Trochę przeszkadzało mocowanie puszki filtra powietrza, ale jakoś poszło.

 

EGR pierwszy raz na oczy widziałem. Kanał, który przechodzi na wylot, na dwie strony z jednej strony był w prawie połowie zatkany sadzą a z drugiej strony całkowiecie. Przeczyściłem go przy pomocy benzyny ekstrakcyjnej i założyłem spowrotem.

 

Po tym zabiegu ciężlo stwierdzić, czy megana lepiej idzie. Ale wg mnie wyraźniej gwizda turbo na niższych obrotach.

 

 

Jednak dzisiaj, jadąc do pracy ponownie zaświeciła się kontrolka od wtrysku/świec żarowych. Znowu pod górę, w okolicach 110 km/h i ponownie na moment. Auto wg mnie nadal mółowate przy wyższych obrotach.

 

Co dalej??? Próbować odpiąć przepływomierz?? (czy to coś przy filtrze powietrza z wtyczką, na samej górze silnika??)

 

Dodano: 18 kwi 2012 - 07:55

PS.

Czy mogę go odpiać nie wywalając żadnego błędu, tego bym nie chciał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odświeżam

 

 

wczoraj megana była u mechaniora, podpięta pod kompa, ogólnie8 blędów, jakieś pierdoły, ale jeden nie, a mianowicie błąd przekażnika świec żarowych, auto umówione do elektronika

 

 

Teraz pytanie, gdzie go szukać, i czy to drogie może być, i co on ma wspólnego z gorszą pracą silnika? <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!