Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nierówna praca na LPG


hghormone

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Posiadam sekwencje STAG.

Odkad auto kupilem mialem problem po przełączeniu na LPG, poprostu na biegu jałowym falowały obroty na niskim zazkresie i wystepowaly szarpania, wymienilem listwe Valtec u gazownika bo stwierdzil ze byl problem z jednym wtryskiem, po wymianie szarpania praktycznie ustąpiły ,ale obroty delikatnie jeszczee falują, poprostu wskazówka zamiast stac na 750 to delikatnie podskakuje i jest to troszke odczuwalne ponieważ na benzynie obroty stoją równo.Co może być przyczyną, gazownik oczywiście kalibrował wszystko na kompie po wymianie listwy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo instalacja nie jest dobrze ustawiona, albo niedokładnie zebrana mapa benzyny i tym samym nie uda się dostroić gazu, jak nie ma dokładnej mapy benzyny.

Trzeba pojeździć trochę na benzynie i dopiero ustawiać gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jeżeli masz czerwone valteki (nawet nowe) to przy silniku 1,6 8v (półsekwencja) te wtryskwacze będą powodowały minimalne falowanie obrotów- chyba, że zjedziesz z ciśnieniem na reduktorze to wtedy czasy wtrysku się wydłużą i valteki obrobią te czasy (ale wtedy w górnych zakresach będzie za ubogo i będzie zapętlać wtryski)

Niestety przy czerwonych Valtekach tak już jest - są za wolne

Ja kupiłem auto już z tymi czerwonymi "ozdobami" pod maską - ale dopóki jeździ bez problemów to nie ruszam (na wolnych minimalnie faluje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kreciq ręcznie na korekty obd, mapki sobie można wcisnąć u mnie się nie pokrywają a wystrojone jest idealnie. Valteki pòłsekwencji nie obrobią niestety nawet z takim ustawieniem w stagu, albo będziesz z tym żył, albo musisz zmienić wtryski na minimum reg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wiele aut w których mogą jeździć i gdyby mieć przyrząd do kalibrowania i cierpliwość to są ok. Ale po co wyjmować valteki co 5tyś, jak można zamontować coś, co bez ingerencji 100 tyś minumum klepnie, na dobrym filtrze. Reg jest bardzo ok jak na swoją cenę i pokusiłbym się na miejscu właściciela o wymianę właśnie na nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!