Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

M-TECH LEGEND II


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Zastanawiam się nad zakupem CB i po analizie tematów na forach internetowych wybór padł na radio M-TECH LEGEND II i antenę SIRIO ML-145 ewentualnie SIRIO AS-100.

Ma ktoś z Was może takie radio ? Bo o ile opinie na jego temat są pochlebne to nie wiem czy nie będzie wyłapywało zakłóceń z samochodu.

 

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sobie odpuścił to radyjko, podróbka Uniedena,

A czy masz to radio, żeby stwierdzić, że jest złe ? Czy to tylko obiegowa opinia tak jak z samochodami francuskimi głoszonymi przez osoby, które ich nie mają.

Co do anteny to ML-145 jest nawet tańsza od AS-100, jest na sprężynie i ma większą podstawę. Co do praktyczności to nie jest chyba aż tak ważna ponieważ radio będzie używane sporadycznie a zależy mi na dobrej jakości rozmów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do anteny... masz gaz, więc koło w bagażniku i jeszcze chcesz tam zwijać antenę 1,5m? weź AS-100, różnicy wielkiej nie odczujesz, zwłaszcza, że rzadko chcesz używać... wybór jest Twój i możesz wziąć tego Legenda II, ale jak Ci zależy na dobrej jakości rozmów i nie chcesz kupować dwa razy, to dołóż trochę grosza i kup lepsze radyjko... przy tym radyjku ważny jest dobór anteny do radia i samochodu, nie z każdym gra jak się tego oczekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy masz to radio, żeby stwierdzić, że jest złe

A czy ktoś stwierdził że jest złe???

"każda 'potwora' znajdzie swego amatora"

Kupuj co chcesz ale jeśli rady innych burzą Twój plan, to po co Ci odpowiedzi???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś stwierdził że jest złe???

brudijr napisał: Ja bym sobie odpuścił to radyjko, podróbka Uniedena.

To chyba znaczy, że uważa to radio za złe.

 

Dziękuję wszystkim za rady ale prosiłem o pomoc w związku z tym, czy nie ma problemów z elektryką.

Za te pieniądze chyba nie ma dobrego radia i wszystkie są podobnej jakości a nie kupię Presidenta za 600zł.

Zastanawiałem się jeszcze na Intek M-130 PLUS ale róźnie o nim piszą.

 

Co do Yosana to pomijając fakt jego działania to jest koszmarnie brzydki a 3 funkcyjne pokrętło mi nie odpowiada. Wolę osobne pokrętła do każdej z funkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli patrzysz na wygląd radia, a nie zależy Ci na odsłuchu, to bierz cokolwiek.

Mam ML-145 i ściąga bardzo dobrze, czasem aż za dobrze (zbiera wszystko z okolicy).

Następnym razem bym chyba kupił już coś w okolicach metra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba znaczy, że uważa to radio za złe.

To oznacza, że nadinterpretujesz czyjeś wypowiedzi....

Unideny choć zazwyczaj z brakiem homologacji, tez mają dobre opinie, (jak kto trafił i zależnie od auta) choć są one tańszą podróbka Presidenta. Jedni chwalą pod niebiosy, inni po próbach wywalają, bo to szumofon.

M-TECH to kolejny wybieg marketingowy, by ominąć problemy homologacyjne Ubota i sprzedać to co nie schodziło.

Tu masz do porównania unidena i presidenta:

Wygląd, wielkość, funkcje i bebechy praktycznie te same co M-TECH.

A co do porad, to faktycznie zastanów się nad tym co wcześniej koledzy napisali.

Chyba byłem pierwszy z tego forum, który z pewną dozą nieśmiałości i obaw zakupił Yosana 120PRO do sceniola. Jest w nim nadal i spisuje się wyśmienicie, a w sceniolu drugim jeździ drugi identyczny, choć już na rynku Yosan-y JC2204 były. Jednak ręczna regulacja RF-gain w 120PRO przebiła sprawnością i funkcjonalnością posiadanie ASQ w JC2204. (sprawdzałem praktycznie jak to działa, miałem już w tym czasie jako takie doświadczenie i wiedziałem czego się spodziewać) Do swoich radyjek nawet nie stosuję dodatkowych głośników ani wzmacniaczy mikrofonowych. Anteny to SIRIO TURBO 1000 na uchwycie na starszym i SIRIO TURBO 800 na magnesie 16cm na sceniolu drugim ze szklanym dachem. (tylko kawałek blechy na dachu, a stroi wzorcowo) Fotki w odpowiednim temacie. Za te pieniądze to faktycznie jeden z bardziej udanych CB.

No i jak już to gdzieś napisałem- ja osobiście wolę mieć oryginalnego południowo koreańskiego YOSANA jak Presidenta czy Unidena z CHRL, choć to ten sam region.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej podjedź gdzieś u siebie do punktu sprzedaży, montażu CB i poproś o możliwość próbnego odsłuchania jak to działa. Te radia zdobyły już sobie swoimi fantastycznymi filtrami i funkcjonalnością kawałek rynku i są prawie wszędzie dostępne. (ja swoje pierwsze kupowałem w necie jak kota w worku. Nawet renomowany serwis CB w Rybniku wówczas o nich tylko słyszał)

Za drugim podejściem do tematu CB, (do sceniola drugiego) punkt CB już miał na stanie Yosany i to w kilku modelach.

Tak więc była możliwość podłączyć do zakupionej tydzień wcześniej i zestrojonej z autem anteny i bezpośrednio na aucie porównać.

Zapłaciłem co prawda około 20 zł drożej jak ceny z neta ale doliczając przesyłkę to tylko około 10 dołożyłem. Widziałem za to i słyszałem co kupuję i serwis mam na miejscu. To samo z anteną, pierwsza kupowana w ciemno w Krakowie, druga w Rybniku, tam gdzie radyjko. Z tego tytułu, że zestaw kupowany w jednym miejscu, choć w odstępach tygodniowych, na całość otrzymałem rabat w porównaniu do jednostkowych cen w tym punkcie. Czasami nie warto tych kilka złotówek żałować, poszukując najtańszego towaru w necie. Pomoc serwisu na miejscu, jako dla swojego klienta, jest czasami nie do wycenienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wyraziłem swoją opinię, nie mówię, że tamten jest zły, ale czytałem bardzo dużo opini na forum cb-radio.pl i wiem, że Yosan będzie na pewno lepszy, jeszcze jak zrobisz sobie mały myk z 2 tranzystorami (koszt 10zł) masz świetne radyjko za niską cenę, do tego AS-100 i na prawdę zestaw godny polecenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.cb-forum.pl/login.php?redirect=printview.htm&t=14229 - zaloguj się i wszystko masz jak na dłoni. Akcja trwa do 30min, kosztuje Cie, jeśli robisz sam - 2zł jak ktoś góra 20zł... Wystarczy umiejętność posługiwania się lutownicą ;) A powiem Ci, że warto, bo radyjko, nie do poznania ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!