Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę samochodu


bocik

Rekomendowane odpowiedzi

Gózd przed Radomiem, niby nie daleko ode mnie, ale nijak nie mam czasu podjechać i sprawdzić, to tylko jakieś 40km.

Trzeba sprawdzić przód, maska na zamku zbyt pojechała na dół, a to oznacza, że coś było rozbierane. Może to oszukaństwo zdjęcia, ale listwa lewych tylnych drzwi jakaś nabrzmiała. Z tym opisem, że niby nie ma korozji bo ciągle myty, to nie do końca tak dobrze, bo ogniska w tym przypadku nie będą widoczne z zewnątrz, a od wnętrz podzespołów. Rocznik 98, a nic nie napisał, że tylne błotniki robione, przecież to wada tamtych roczników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z wycieczki, której celem było obejrzenie auta. Nie jestem mechanikiem, ale ogólne wrażenie pozytywne. Silnik czysty, zimny odpalił od razu, równo chodzi. Nadkola były pewnie kiedyś robione bo nie ma na nich rdzy. Podwozie całe, ładnie zabezpieczone tak jak progi. Z minusów to kolor który nie spodobał się mojej żonie ( chce czerwony :/), w przednich prawych drzwiach prawdopodobnie siłownik do wymiany bo z centralki zamykają się, ale nie zawsze otwierają, klimatyzacja do nabicia oraz brak tylnej półki. Niestety nie mogłem dogadać się do ceny, myślałem że dużo więcej wywalczę. Szukam czegoś tańszego. Jeżeli macie jakieś ciekawe oferty w okolicach Warszawy to proszę o podesłanie.

Edytowane przez bocik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mogłem dogadać się do ceny, myślałem że dużo więcej wywalczę. Szukam czegoś tańszego