Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

silniczek krokowy


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

U mnie tez cos jest nie tak z obr. Jak dam na luz i koła sie toczą to obroty są wysokie 1500-2800obr, a jak tylko koła staną obroty po paru sekundach spadają. Bardzo dziwny przypadek, czekam aż przyjdzie silnik krokowy i potencjomert przepustnicy. Wymianie i sprawdze czy pomogło.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

0cool

 

Dodano: 02 sie 2012 - 18:26

No i pomogło. Wymianiłem całą kpl przepustnice, ale na bank był to silnik krokowy, ponieważ końcowka sie zawiesiła. Obrorty spadły ale nie wiem czy wskazówka nie za nisko... jest tak milimetr, dwa nizej pomiedzy kreska 5 a 10 obr. Jest jakby 700obr na minute, a powinno byc chyba 750. Wiecie może jak je zwiekszyć ? Śróbbą od regulacji przepustnicy ? Nie wiem czy to dobrze tak bo to chyba silnik krokowy powinnien ustalać/regulować obroty...

Edytowane przez Szeryf94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam.Odnośnie silniczka krokowego.

Zdemontowałem i wyczyściłem był bardzo brudny.Tyle że przy montażu gdy go wkręciłem do oporu i zamontowałem obroty poszły na 4000tyś i nie zeszły.

Wymontowałem ponownie i wyręciłem go około 1 cm.Teraz obroty spadły ale nadal falują.

Moje pytanie czy ten silniczek powinien tykać bo to skłoniło mnie do jego rozbiórki wraz z falującymi obrotami.Jest bardzo głośny i czy ma być wkręcony do końca?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym proponował zrobić tak.

1) odłączyć akumulator

2) wykręcić silniczek krokowy, wykręcić trzpień, zamontować

3) podłączyć akumulator

4) włączyć zapłon, ale nie uruchamiać silnika, potrzymać w takiej pozycji ok 10 s

5) wyłączyć zapłon, odczekać ok 20-30 sek, będzie słychać jak silniczek pracuje.

6) możesz jeszcze raz powtórzyć pkt. 4 - 5 lub normalnie odpalić silnik.

Powinno działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak jak pisałeś Przemo kilka razy i niestety obroty nadal falują.Jeszcze sprawdze uszczelninie przepustnicy.

 

Dodano: 23 sty 2013 - 18:52

Jednak silniczek krokowy padł.Wymieniłem na nowy koszt 178 zł Magneti Marelli.Silniczek ustawił się dopiero za około 7 razem odpalenia auta.Co do przepustnicy też była nieszczelna ale po wymianie uszczelek nadal obroty wariowały więc postanowiłem kupić krokowca.Uszczelki można nabyć w sklepie z częściami do maszyn rolniczych bardzo duży wybór i koszt obu to całe 2,40zł.Miałem tylko problem z tą większą ale mają na to recepte.

Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi na moje pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!