Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.4 gaśnie na zimnym silniku (gaz)


MisiekKce

Rekomendowane odpowiedzi

Powinno być w okolicy 1 bar (na parowniku). To ciśnienie reguluje się śrubką na parowniku, tak więc nie wiem, gdzie gazownik widzi problem. Później autoadaptacja, ustawienie map na trasie i wszystko.

Ciśnienie (lekko) zwiększa się, jak zbyt mocno ono spada podczas maksymalnego obciążenia silnika. Jeżeli jednak potrzeba większego ciśnienia, aby nie było spadku poniżej granicznego, oznacza to za słaby parownik i trzeba go zmienić na wydajniejszy (lub filtry do wymiany). W tym żadnej magii nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe niby niema magi ale ja sie kompletnie na tym nie znam a od momentu zalozenia tej instalacji sa z nia probleny. Kreciq a polecasz jakis konkretny parownik bo niby mam teraz zamontowany jakis skorpio albo cos w tym stylu i gazownik mowil ze przydalo by go wyminic ale zyczy sobie za to 350zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak długo masz instalację LPG ? Ile na niej przejechałeś?

Parownik raczej nie jest tu problemem, tylko partacz gazownik. Jak w końcu zostanie ona zestrojona prawidłowo, to będziesz zadowolony. I nie daj się naciągnąć na niepotrzebne koszty.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

instalacja od 2009r od samego poczatku były z nia problemy dopiero teraz ja wziołem sie za probe jej naprawy auto było serwisowane cały czas u jednego gazownika tam gdzie był zakladany gaz w czerwcu był na przegladzie i niby wszystko bylo ok ale smierdziało mi tu cos bo cały czas w aucie była delikatna woń gazu co sie okazało mapsensor był ułamany a wszystkie przewody sparciałe po wymianie mapsensora koles z serwisu nie umiał połaczyc sie z komputerem ale uznał ze juz wszystko ok i powinnien jezdzic dobrze po przejechaniu jakis kilku kilometrów znów miałem straszne straty w obrotach i od tego momentu uznałem ze musze zmienic gaownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ponoc było robione wszystko w czerwcu ale 100% pewnosci niemam bo było to robione u tych konowałów

 

Dodano: 22 sie 2012 - 10:08

A wiec podsumowojac temat meganka wrocila od gazownika na gazie chodzi kapitalnie jedynie co powiedzial mi gazownik ze w reduktorze jest nieszczelnosc i dlatego sa spadki cisnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!