Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Małe, tanie, ekonomiczne autko do pracy ?


Luke16

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie autko byście polecili do kwoty 1800zł z LPG? Cudów nie oczekuje... Potrzebuje na odjazdy do pracy... a że mam prace tzw. brudną bo jestem weterynarzem to i tak zbytnio nie będę o auto dbał... Poszukuje czegoś małego (myślałem o fiacie CC 900, ale to fiat :notacrook: ), ekonomicznego (tutaj CC wypada średnio), z jak najmniejszym silnikiem żeby nie płacić kolosalnego OC, no i żeby chodź troszkę było komfortu w tym autku, no i części esploatacyjne nie wiadomo ile kosztowały... Fotele z tyłu od razu robią out... Myślałem nad Twingo ale nigdy nie miałem ze "świnką" styczności.. Co o niej powiecie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Das auto tfu... Z resztą po diabła wetowi takie duże auto?? Jeździłem w tej branży berlingo zarówno nowym jak i starym i powiem szczerze że powietrze się woziło... Jak kumpel kupił fiata pande to stwierdziliśmy że to jest idealne autko dla weta ... Tico odpada z racji cieniutkiej blaszki... I nie łamanej kolumnie kierowniczej przy wypadku/stłuczce... To już wolałbym chyba to CC... Nigdy Twingo nie miałem okazji jeździć... :notacrook: Takie clio pomniejszone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie jest najnowsza konstrukcja ale sprawdzona polskich dziurawych drogach Lada samara np http://tablica.pl/oferta/lada-samara-paliwo-gaz-pilnie-sprzedam-ID1iymW.html#d8fc5e40;r:;s: miałem kilka lat usterki drobnostki, koszt części śmiech na sali prosta budowa łatwa w naprawie. Ciekawostka skonstruowana dla Rosjan przez specjalistów z Porsche, jedynie ma zmienione zawieszenie na rosyjskie bezdroża. Usterki przykładowo nagle przestaje działać ogrzewanie , ja rozbierałem konsole przeczyściłem styki i składałem spowrotem i działało. Przy prędkości ok 70 km/h uderzyłem beż hamowania w inne auto i pojechałem dalej przestawione koło kierownicy, złamana atrapa, pęknięty klosz, pogięty zderzak( po naprawie blacharskiej zamontowany ten sam zderzak :notacrook:). Zużycie PB95 bo na takiej jeździłem max 9l przy młodzieńczej fantazji. Silnik 1,3 szału dziś nie robi ale kiedyś nie było tak zle. Prędkość max w mojej samarze lekko powyżej 170km/h , zrobiłem nią jakieś 150tyśkm i mile ją wspominam. Najczęściej wymieniałam klocki i sprzęgło ;) ale to wina brawury i fantazji ułańskiej. Co do blacharki ja miałem wersję exportową fińską ściąganą za dolary, po 14 latach jedynie 1 pęcherz na błotniku ale wiem że często rdza chwytała tylna klapę i błotniki tylne.

Ewentualnie coś nowszego Daewoo Nexia np http://otomoto.pl/daewoo-nexia-instalacja-lpg-zadbany-warto-C25555155.html ojciec miał od nowości i sobie chwalił a przejechał nią coś koło 250tyś, silnik miał 1,5 8v (ten słabszy) zużycie Pb na mieście w granicy 7 -7,5l.

Usterki sporadyczne i niewymagające wielkich nakładów zawieszenie do wymiany po 250tys a dodam że ojciec jeździł z racji zawodu(pracy) dużo po drogach tymczasowych - budowach.

Nieliczne mankamenty: rdza na drzwiach i na progach, wysiedziane siedzenie, na koniec zaczęły psuć się zamki w drzwiach. Co do komfortu to przeważnie i jedynie elektryczne szyby i wspomaganie.

Edytowane przez sebcio76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Luke16, polecam gorąco świniaka (twingo) z silniczkiem 1.2 8V prosty mało palący (5-6L/100km) gokart! ma świetnego "przypierda od dołu", wszędzie się zmieści, a i on sam sporo pomieści! do miasta na dojazdy do pracy, szkoły czy uczelnię- super! znam to autko (moja siostra to katuje i jeszcze nie dała mu rady;)) przy zakupie zwróć uwagę na rudą (bagażnik miejsce nad tylną belką- najczęściej koroduje, kielichy amorów, podproża i nadkola...) lub clio z tym samym silniczkiem! ( jeśli się wstydzisz twingolca- bo niby babskie, ale miny kierowców fiata jak ich mieszasz... bezcenne). Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... przy zakupie zwróć uwagę na rudą (bagażnik miejsce nad tylną belką- najczęściej koroduje, kielichy amorów, podproża i nadkola...) lub clio z tym samym silniczkiem!

 

Napisz gdzie nie atakuje ruda, będzie szybciej :notacrook:

Edytowane przez Majk2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!