Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ciężko odpala po zgaszeniu


valdi-77

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie do kolegów co może być przyczyną ciężkiego odpalania auta. Rano po odpaleniu na benzynie pali od strzała potem po przygazowaniu i przejściu na gaz praca silnika ok ale po zgaszeniu i po ponownej próbie odpalenia długo muszę kręcić rozrusznikiem aby ponownie odpalił. Tak jakby był zalewany gazem. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jakby był zalewany gazem.

Sam sobie odpowiedziałeś. Nie piszesz jaka to jest instalacja. Przy sekwencyjnej może przepuszczać reduktor przez krócieć podciśnienia do dolotu (jeżeli jest takie połączenie) lub wtryskiwacze (mniej prawdopodobne0, a przy podciśnieniowej (z mikserem), nieszczelny lub nie działający elektrozawór przy reduktorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki gimak jeszcze mam pytanie gaz jest to druga generacja parownik brc , ten zawór co jest na parowniku jak zdejmę przewody z niego to powinno auto zgasnąć a tak się nie dzieje, słychać jak strzela jak kabelki podłączam do niego ale może dokładnie nie zamyka tego gazu pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie montuję instalacji gazowych, a tylko je eksploatuję, więc nie wiem czy odpowiedź będzie satysfakcjonująca. Znam reduktory tylko te, z którymi miałem do czynienia. Z BRC akurat nie miałem, więc nie wiem jaką rolę spełnia ten elektrozawór o którym piszesz. Instalacje gazowe mają dwa elektrozawory gazowe: 1 na butli gazowej, a 2 na przewodzie przed reduktorem lub może na reduktorze, bo często jest z jednej strony (wylot gazu) przykręcony bezpośrednio do reduktora, a z drugiej strony (wlot gazu) do rurki biegnącej od butli i ten elektrozawór miałem na myśli. Może myślimy o tym samym elektrozaworze, tylko inaczej go nazywamy - ja przed reduktorem, kolega - na reduktorze. Ale jak zwał tak zwał - jak jest elektrozawór to po coś tam jest i jak zdejmujemy z niego zasilanie (kabelek) w czasie pracy instalacji i nic się nie dzieje (chociaż "strzela"), to trzeba wg mnie sprawdzić, dlaczego nic się nie dzieje i może być jak kolega to określił, że niedokładnie się zamyka i może przepuszczać tyle gazu, że wystarcza go na wolne obroty. Można jeszcze spróbować, czy da się jechać na gazie z tym zdjętym kabelkiem. Moim zdaniem - nie powinno, bo wtedy już gazu nie powinna być wystarczająca ilość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!