Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nie pali na cieplym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukałem na forum odpowiedniego posta i nie znalazłem,a mianowicie jechałem 2 dni temu do pracy nagle silnik zgasł,pompa paliwa chodzi bo ja słychać a silnik nie chce zapolic,po jakiść 2 godzinach poszłem i silnik ladnie zapalił.Wczoraj powtórka z rozrywki to samo,po kilku godzinach pali bez problemu.Zauważyłem ze przed zgaśćnienciem silnik zaczyna sie lekko dławić i gaśnie.Dziś rano pod blokiem zgasiłem i po chwili nie chciał zapalić,sprawdziłem od razu czy jest iskra i jej nie ma,podłaczyłem 2 aparat zapłonowy i też brak iskry.Po jakieść 1 godzinie odpalam i działa i to na 2 aparatach zapłonowych(wiem bo oby 2 :D sprawdziłem).Czy to może być ze czyjnik położenia wału jest już padnięty???Proszę o pomoc

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może jednak "kończyć się" pompa paliwa, nie ma odpowiedniej wydajności-ciśnienia, objawem byłby też brak mocy przy większych prędkościach.

oprócz tego można sprawdzić przekaźnik pompy,filtr paliwa i cewkę zapłonową, która na zimnym silniku działa ok. a po rozgrzaniu 'pada'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to może być ze czyjnik położenia wału jest już padnięty???

Podmień go na inny bo moim zdaniem to jest to. Ewentualnie sprawdź jego rezystancję na zimnym a później na ciepłym silniku.

Edytowane przez zawisza1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mi chyba trafił się jakiś bezobsługowy czujnik położenia wału, bo użytkuję auto 6-ty rok i nie miałem z nim żadnego problemu, nie wiem tylko czy poprzedni właściciel 'Helmut' coś przy nim grzebał, no i od czego to zależy, że te czujniki padają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik położenia wału umieszczony jest w miejscu narażającym go na dość łatwe zasyfienie więc zalecam profilaktyczne czyszczenie. Problemu ze zdemontowaniem większego nie ma, bo przykręcony jest jedynie 2 śrubkami 10 mm (+wtyczka), a czyszcząc go możemy zaoszczędzić sobie ewentualnych problemów, o których tu wciąż czytamy czyli ciężkie odpalanie lub nawet brak odpalania silnika. Parę dni temu ja również dokopałem się do niego i wypucowałem na błysk wystającego z niego cycka. :D Poprawa humoru po zabiegu bezcenna. :D

A tak na poważnie, to czyszczenie pomogło na pojawiające się czasem problemy z zapalaniem ciepłego motoru. Zdarzało się, że musiałem kręcić dłużej i silnik zaskakiwał z trudem. Po czyszczeniu czujnika objaw ustąpił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!