Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co robić?Mechanicy rozkładają ręce i odsyłają dalej. Help!


meganka_k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Nie wiem, czy to dobre miejsce ale potrzebuje porady. Mam megankę już dłuższy czas i jak dotąd nie sprawiała większych problemów. Kłopoty zaczęły się po wymianie uszczelki pod głowicą. Okazało się, że samochód delikatnie mówiąc nie ma mocy, muli się, dopiero po ok 2500 obrotów trochę lepiej jedzie. Na gazie oczywiście, bo na benzynie jedzie max 20 na godzine, strzela i wcale nie ma mocy. Jest blokada zaplonu, za kazdym razem przed odpaleniem trzeba jej wbic kod.Mechanicy po podlączeniu pod komputer dostzegli mase blędów, których podobno nie da się skasować i powiedzieli, że samochodu nie potrafią naprawić, bo tak naprawdę nie wiadomo co padlo. A ja już nie wiem, co dalej.Trochę strach meganką jeździc, raz jedzie w miarę, a za chwile nagle traci moc.

Czy ktoś wie, co może być?

Pozdrawiam i niecierpliwie czekam na odpowiedz <czerwona>

Przeniosłem w bardziej odpowiednie miejsce i poprawnie otagowałem

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafiłaś na mechaników którzy znają się na robocie ale mechanikami nie są...

Cóż ja zacząłbym szukać problemu od źle ustawionego rozrządu po nie podpiętą jakąś wtyczkę uszkodzenia elektrycznego po problem tkwiący w gazie.

Zacznijmy od tego co za błędy wyczytali (może jakieś pamiętasz); kiedy ostatni raz pytałaś gazownika o poradę?

Rozumiem, że problem nastał po jakimś czasie od naprawy czy już w dniu naprawy były problemy jeśli tak reklamować i albo niech bierze się za robotę i naprawi to co spartolił albo kasa z powrotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Nie wiem, jakie błedy wyczytali, dopiero jutro rano jade do nich, mam nadzieje, że się dowiem. Gazownika dlugo nie odwiedzałam, ostatni przeglad mialam o ile pamietam jesienia zeszlego roku. Gaz byl zalozony w 2010 roku. A czemu w takim razie na benzynie nie chce wcale jechac?

Ten co mi wymienial uszczelke, poodpinał kabelki, akumulator tez i podobno pozniej auto nie chcialo kodu przyjac. Wezwali jakiegos elektryka i on cos tam robil jeszcze. W kazdym razie po wizycie u niego auto wrocilo w takim stanie. Od razu mowilam, ze to nie jest moje autko, ze sie muli, nie ma sily itp, a on do mnie, zebym mu wiecej gazu dala. <czerwona> Nie wiem juz gdzie z tym autem jechac. Nie chce innego. A nie wiem czy elektryk nam potrzebny, mechanik czy gazownik. Moglabym podjechac do serwisu ale obawiam sie, ze skosza nas zupelnie z kasy. Ponadto autko ma 16 lat i nie oszukujmy sie nie chce im sie takimi bawic.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

- Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłumaczył co to za kod musi wprowadzić? Chyba immobilizera ale to jesteś wstanie zrobić sama wg. dokładnego opisu na forum ale wróćmy do problemu jaki gość który ma choć trochę w oleju w głowie mówi że trzeba bardziej przycisnąć gaz, już coś powinno mu w głowie pyknąć że pani poczeka i zaglądnę pod maskę.

Tak cz inaczej wypytaj co dokładnie tam programował i jakie magiczne błędy wywaliły bo nawet ten pseudo elektryk mógł konkretnie nakryć podłączając kompa nie do końca się na tym znając. Masz jakieś dane na temat gazu który masz założony chodzi o podzespoły wszystko będzie opisane w dokumentach. Jestem ciekaw czy gość w ogóle wysłał głowice na szlif.

Tak z ciekawości ile ta pseudo naprawa cię kosztowała?

ASO odpada bo powiedzmy sobie szczerze tam praktycznie za wszystko kasują...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASO odpada bo powiedzmy sobie szczerze tam praktycznie za wszystko kasują...

No zależy jak do nich podejdziesz. Ja raz zapłaciłem 120zł za Clipa a potem za darmo diagnozowali auto 4 razy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!