Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wyciek oleju ze skrzyni biegów.


Bart_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na forum jestem nowy. Od kilku tygodni jeżdże Meganą i przyszła mi pioerwsza wizyta u mechanika. Czy ktos Z Was orientuje sie ile moze kosztowac naprawa wyciaku ze skrzyni biegów? Z tego co dowiedziałem sie od mechanika do wymiany jest zimmering (tak sie ta czesc podobno nazywa) Ja sam jestem laikiem w tym temacie stad moje pytanie do Was. Najproscie oczywiscie zapytac mechanika, juz to zrobiłem, chcioałbym tylko sprawdzic na ile jego wycena jest adekwatna do rzeczywistosci. Z gory dzieki Wam za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

itam cena simeringa okolo 20 zl i 1,5 godziny samemu prosta ymiana niepotrzeba mechanika sciagasz kolo demontujesz polos i masz simering jak na rece zalozenie simera i poskladanie reszty to juz tylko bajka.pozdrawiam i zycze milej robotki a z tego co sie orientuje kiedy mialem uszkodzony simer mechanik wolal za wymiane 100.czysta przesadaidzie opanoac samemu bez mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sie za to nie wezme chocby z powodu tego ze nie mam gdzie tego robic, a na parkingu pod blokiem to mało ciekawa opcja. Osoba ktora ogladała to autko powiedziała, że to cały dzien roboty tj. ok 80 zł za czesc + 400 robocizna. Jak wczesniej pisałem sam sie na tym nie znam i stad moje pytanie. Ale cos mi sie zdaje ze bede musial poszukac innego mechanika jesli jest tak jak mowisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki serdeczne za odpowiedz. A i jeszcze jedno pytanie przy okazji. Przy zakretach i przejazdach przez nierowniosci cos skrzypi mi na tylnej osi, jestescie w stanie na podstawie tego opisu powiedziec co moze byc przyczyna?

Odnośnik do komentarza