Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wieczny problem ze spadaniem obrotów do zera na gazie(zimny)


jonjak

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie było inaczej,gasło i gasło na zimnym i gazie,pojechałem do innego mechanika a ten podniósł mi silnik krokowy,silnik przestał gasnąć i sprawa znikła

 

[ Dodano: 2007-11-24, 23:19 ]

inaczej,zazwyczaj ustawia się według teorii, a praktyka jest inna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie om aniem kwestja reglaji i powino byc ok. Dla rzykldu j mialem taką Vectre B 1.6 16V i ona tylko na gazie pracowala poniewaz komp sie spier.... i nie było impulsu na wtryskiwacze. I na PB wogóle nie jeździł. Tylko LPG i w nawet w te mrozy-15 -20 stopni zapalałem ją na gazie i nie było żadych probemówani spadku obrotów ani gaśnięcia.Poprotuwsiadlm odpalilem i pojechalem.Zero problemow. Mikser byl nad przepustnica i byla to zwykla instalka jeszcze ze śrubą regulującą. Elektronika ograniczala się do emulatora wtrysiwaczy i centralki. Teraz będe taki gazdo Scenica montowal i zobaczymy jakto bedzie chodzilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zimą ocieplam reduktor.Dzięki temu na krótkich odcinkach(np.na zakupach z żoną)gdy reduktor jest już ciepły przełącza się na gaz już po kilkunastu metrach.Dodatkowo zakrywam folią kratki wlotowe na masce i chłodnicę.Naprawdę duża oszczędność no i w aucie jest cieplej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ociepliłem gąbką.Jest problem z dokładnym owinięciem reduktora bo mało miejsca i wychodzą z niego węże gumowe i przewód od czujnika temperatury,ale się opłaca pomęczyć trochę.Nie wiem w czym miało by to zaszkodzić przecież to tylko pomaga dłużej utrzymać temperaturę a nie będzie ona wyższa niż temp. płynu chłodzącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jonjak, ale wszyscy mówią, że to nic nie pomoże jeśli uruchamiasz samochód po nocy lub po długim postoju, parownik raczej nie nagrzeje się szybciej, a jeśli już to różnice w czasie nagrzewania będą znikome.

Ocieplenie może Ci jedynie być pomocne na krótkie dystanse, czyli gdzieś jedziesz, gasisz samochód i wracasz za 5-10min, wtedy temp parownika zapewne będzie się utrzymywać trochę dłużej niż bez ocieplenia.

 

Sądzę, że zejście na parowniku do temp. 25 stopni jest jednak sporym ryzykiem, jak dla mnie dolna granica to 30-35stopni, szkoda parownika. Jest chyba na tyle mało rozgrzany, że może to skrócić jego żywotność, wtedy gaz leci jak woda, 25stopni można ustawić w lato, kiedy temp otoczenia jest wyższa i zbiornik z gazem jest cieplejszy jak i również sam gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście, że można spróbować, nawet jak masz więcej miejsca dookoła parownika, to można nawet zrobić obudowę ze styropianu, lub tak jak pisali inni gąbka i na tą gąbkę, można jeszcze trysnąć pianką montażowa (tą do okien), chyba parowniki tak często się nie psują więc nie trzeba będzie tego zrywać.

Jeśli chcesz jeszcze bardziej ocieplić silnik to możesz kupić osłonę silnika i skrzyni (ja taką kupiłem i dodatkowo łącznik nadkola, ze zderzakiem i osłona chłodnicy)

Domyślam się, że jest to dużo pracy.

Napisz o efektach

P.s. Może ktoś wie do jakiej minimalnej temp można bezpiecznie zejść, żeby wcześniej przełączało na gaz, z tego co widziałem błędy w kompie od gazu wyrzuca jeśli jest temp przełączania ustawiona mniejsza niż 20 stopni. Przynajmniej tak mam w KME

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!