Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Moja MEGI z 1997r. silnik 1.6 90KM (K7M) nagle przestała odpalać. Werdykt -POMPA PALIWA NIEZYJE. Poszedłem do sklepu i nagle zaczęły sie problemy. Okaząło się, iz winienem wiedzieć w jakim miesiącu 1997r. moja meganka została wyprodukowana, ponieważ miały one dwa rodzaje pomp paliwa produkowane do 10.1997r. inne pompy niz produkowane po tej dacie. Sprawdziłem więc samą pompę po numerku na niej nabitym i okazało sie że jest to pierwsza wersja, produkowana do 10.1997r. I tu schody - sprzedwca po sparwdzeniu powiedział, że do mojej meganki POMPA BYŁA W CAŁOŚCI WRAZ Z OBUDOWĄ nie ma jej jednek w 6 hurtowniach. To samo w innych sklepeach. natomiast do tej drugiej pompy omp bez liku, gdzie chce i jaka chcę. Więc róznymi kanałami załatwiłem pompe do mojej meganki ale tutaj znowu problem cena 400 zł nadmieniam, iz do tej drugiej wersji po 10.1997r. nóweczka 170zł. Więc tu moje pytanie, czy znacie jakiś zamiennik pompy do mojej wersji autka, poniewaz jak widzicie różnica cenowa straszna. Swoją drogą po wyciagnięciu swojej pompy nie widze problemu z rozebraniem jej tj ściągnięciem plastiku i złożeniem innej dlatego nie wiem czemu sprzedają w całości z obudową. Poza tym może ktoś sie orientuje, czym róznią sie te pompy po 10.1997r. i przed nim, czy mocowanie w zbiorniku jest inne, bo przecież silniki sie w samochodzie nie zmieniły. Dodaję iż na mojej pompie jest oznaczenie - 7700420306.Dzieki z góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Mam pytanie jak ściągnąć przewód zaznaczony na zielono??

pompaot9.th.jpgthpix.gif

 

Czerwony jakoś udało mi się rozebrać, ale na ten zielony nie potrafię znaleźć patentu.

Dodatkowe pytanie, czy układ pompy ma jakieś zabezpieczenie przed przeciążeniem. U mnie rano auto nie chciało zapalić a przekaźnik pompy dziwnie brzęczy. Wymiana na inny nic nie dała, odpięcie pompy powoduje normalne załączenie i na końcach mam napięcie ok 9,5V

 

[ Dodano: 2008-11-23, 13:54 ]

Dla potomnych, bo widzę że nikt nie potrafił pomóc. Czerwony ma tulejkę metalową, którą trzeba wcisnąć jak chcemy zdjąć przewód. Zielony wyższa szkoła, bo trzeba naprawdę dużo się namęczyć żeby zdjąć zieloną końcówkę. Siedzi jak przyklejona, ale musi wyjść i wtedy można ściągnąć przewód. Teraz czekam na pompę i zobaczymy co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem taki problem w zeszlym roku i niestety zakonczylo sie kupnem nowej pompy <ok> fakt ze zainwestowalem sporo bo 500 zl (BOSH). Bolalo i w dodatku w tym oku wyszlo ze [cenzura] mi wezyk od pompy i zalozyli taki gowniany ze przezarlo go. Jezeli ktos choc ma troszke pojecia to mozna to samemu zrobic.

 

Na forum wysławiamy się cenzuralnie.

To że wstawisz "....." nie kończąc wyrazu, niczego nie zmienia.

Na forum staramy się pisać z polską czcionką. - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Podłączyłem nową pompę i co się okazało. Że to nie ona :!::!: Temat wyjaśniłem, metodą prób i błędów. Okazało się, że uwalony miałem kabelek od masy przy silniku. Ale nie ta siateczka, tylko w wiązce kabli od kompa i wtrysków. Przykręcony jest z boku silnika koło rozrządu i on powodował, że przekaźnik wariował. Po polutowaniu wszystko śmiga.

Tylko trochę przekombinowali z tą masą w tym aucie. Żeby instalację podpinać do masy silnika i to w takim miejscu?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jestem po raz pierwszy na forum witam wszystkich szanownych forumowiczów :-)

 

[ Dodano: 2009-12-18, 20:23 ]

Mam pytanie jak odkręcić czarny pierścień mocujący pompę w baku w moim sceniku czy do tego potrzebny jest jakiś specjalny klucz proszę o radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam. u mnie wystąpił problem tego typu, że w miejscu podłączenia czerwonego węża (jak w zdjęciu powyżej) do pompy była ułamana końcówka i poprzedni właściciel po prostu skleił to jakimś glutem, a teraz ucieka mi tą drogą paliwki. pytanie jest takie czy istnieje jakiś magiczny sposób sklejenia tego elementu(biały plastik) czy czeka mnie wymiana pompy :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam Meganke 1,6e pojechalem nad staw z znajomymi i zabraklo mi paliwa i gdy podskoczylem z kolega do cpn-nu kolega na resztkach paliwa probowal dojechac i przejechal okolo 2,5 kilometra. Teraz Meganka po przejchaniu malego odcinka traci sile dusis sie spadaja obroty i nie wiem jaka moze byc tego przyczyna ???? na poczatku myslalem ze moze komputej odcina doplyw paliwa ale bylem u mechanika i stwierdzil ze to nie to i ze moze to byc pompka paliwowa lub cos jeszcze innego ??? a ja niechce nadarmow wymieniac poloy czesci i dochodzic co to jest moze ktos mial cos podobnego ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

MAm pytanie, dzisiaj po pracy wsiadłem do auta, zawsze wszystko działa super, ale tym razem odpaliłem auto na bezynie, bo zawsze tak robię i wszystko OK. Po 2 sekundach samochód mi zgasł. Pierwsza myśl, że paliwo,b o miałem rezerwę i miałem jechać na stacje zatankować. Zamieliłem jeszcze dwa razy, ale nic, więc spróbowałem na gazie, ale coś strzeliło (okazało się, że nic strasznego)odpalił ale zgasł,bo gazu nie dałem i poszedłem po paliwo. Zalałem ale dalej nie chciał odpalić, jak mu się w końcu udało to bardzo się dusił, aż gasł. Pytanie moje czy to jest problem z pompą paliwa, czy może z filtrem, a może z wtryskami. Teraz przy włączeniu zapłonu jest inny dzwięk z pompy niż przedtem. Czy może zapowietrzył się układ i po przejechaniu iluś km odpowietrzy się? Auto na gazie działa bez zarzutu. Dziękuję za pomoc.

RENAULT MEGANE CLASSIC 97R 2.0+LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stachum, To samo się zdarzyło w Scenicu mamy w tą niedzielę. Prawdopodobnie było za mało paliwa w zbiorniku i pompka się spaliła, aż obudowa się nadtopiła :shock:

dsc09856.th.jpg

Widzę, że miałeś podobną sytuację, radzę zacząć od razu od jej sprawdzenia.

Co ciekawe:

Sprawdzałem czy po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie na pompce - tak, pojawia się dosłownie na chwilę. Zmyliło mnie to i zacząłem szukać przyczyny gdzieś indziej (bo w końcu zasilanie musi być przez jakiś czas). Okazuje się, że napięcie pojawia się podczas kręcenia rozrusznikiem więc jeśli napięcie się u Ciebie pojawi a pompka mimo to nie kręci to masz winowajcę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pompka nie pracuje to nic się nie odpowietrzy ;) Widzisz na zdjęciu co się stało z moją pompką, nie miała żadnych szans na odpowietrzenie w takim stanie :-o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź najpierw czy to rzeczywiście ona. Dobrze jest wyjąć, żeby sprawdzić czy kupisz taką samą.

Ja kupiłem używany oryginał z allegro. Miałem też do wyboru chiński zamiennik, ale zrezygnowałem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!