Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[YOSAN/PRESIDENT] 3031 TURBO czy HARRY III?


masakrator1992

Rekomendowane odpowiedzi

Z uwagi na to, że to pierwszy post tutaj witam wszystkich forumowiczów ;)

A teraz do rzeczy: oba w/w modele zbierają głównie dobre opinie, część z nich odnosi się do konkurenta ale trudno tu o konkrety. Czy ktoś z Was miał doświadczenie z oboma radiami i mógłby rozwiać wątpliwości, przedstawić co przemawia za jednym a co za drugim?

Zasadniczo ma być to pierwsze radio, ale nie chcę spychać CB do roli antyradaru który czasem coś wytrzeszczy o niebieskich niespodziankach albo pozwoli nadać zaszumione zapytanie o dróżkę... ;)

Yosan prawdopodobnie byłby po tuningu w łódzkim Konektorze

Edytowane przez masakrator1992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niestety musisz sam posłuchać i pobawić się zarówno jednym jak i drugim. U mnie jako pierwsze radio był YOSAN 120 PRO i tak już został. Spełnia moje oczekiwania do tego stopnia, że do drugiego auta zakupiłem takie same radio nawet nietuningowane.

moim zdaniem na początek nie warto ładować się w duże koszta, a i taniego byle czego nie warto kupować, by się do CB nie zrazić. Wybrałem coś pośrodku, za moim zdaniem normalne pieniądze. Przed zakupem drugiego 120 PRO miałem przez chwilę testowo YOSANA JC2204, niestety ASQ nie spełniało moich oczekiwań i wybrałem tego z RFgain-em

TURBO choć bogato wypasione, to niestety zraziły mnie opinie o przegrzewaniu się radia, a i posiadane funkcje praktycznie na co dzień nie są potrzebne. Wręcz są zbędne.

Te kilkadziesiąt złotych różnicy w cenie lepiej przeznaczyć na dobrej jakości antenę, to ona potrafi nawet ze średniego radia zrobić porządny sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antena miała być Sirio AS 100, co by bez problemu można było schować w bagażniku. Nie wiem czy w klasie <1m dorwę coś znacznie lepszego. Chyba faktycznie będzie trzeba osłuchać, będę więc bardzo wdzięczny za namiary na dobrze wyposażony sklep w 3mieście, gdzie można uruchomić radio ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli masz zamiar chować sam bat anteny z cewka, to moim zdaniem lepsza jest SIRIO TURBO 1000. Brak luźnych śrubek i nakrętek na złączu.

http://megane.com.pl/topic/21012-sirio-turbo-1000/

Na drugim sceniolu mam SIRIO TURBO 800 na magnesie:

13062011010eke.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pierwsze radio, to polecam Yosana 120 po tunungu (nie koniecznie w Konektorze, bo można to samemu zrobić za 2zł...), mały, wszędzie wejdzie, nie ma ASQ/ASC, ale ja akurat nie wierze automatyce w CB i sam kręce, nawet jak jest ASQ/ASC. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. W końcu pojechałem do Carlosa na Zaspie, w niecałe 10' został rozwiązany problem, na który straciłem wiele godzin w sieci. Jestem pod wrażeniem podejścia ekipy, antenę dostroili dokładnie na środek pasma, a kompatybilność radia z instalacją elektryczną w aucie sprawdzali oscyloskopem - nie wszystkie zakłócenia trafiają w tor audio. Skończyło się na Maxonie CM10 z ML145. Jak na tą klasę sprawuje się zaskakująco dobrze, choć ASQ bywa czasem bezsilne wobec śmieci w Trójmiejskim eterze. Jakby ktoś z 3miasta miał problem z wyborem radia warto podjechać. Można zamknąć :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!