Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spadające wolne obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Mój mechanik też mówi o napięciu i będzie sprawdzał wszystko jak leci do kompa. Tak jak mówiłem 1 lutego będę działał w tym temacie :) W renówkach głównie takie problemy jak ten związane są z elektryką... taki już ich urok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tobiusz, widzę że masz przerobiony dolot... Nadal masz w nim czujnik temperatury zasysanego powietrza ?

próbowałem przed chwilą go czymś zatkać żeby sprawdzić czy jest szczelny (powinien zgasnąć)

Kolektor ciągnie jeszcze powietrze z odmy, serwa i poprzez zawór oparów paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem wczoraj i widzę ze nie ma mojego postu... Mianowicie wymieniłem termostat i wyregulowałem przepustnice tak jak na fabrycznej nowej przepustnicy tzw książkowo. Problem zlikwidowany:) nareszcie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyregulować przepustnicę? :>

 

Dodano: 07 lut 2013 - 09:45

A! termostat znaczy obudowę termostatu wymieniłeś? Jaki koszt?

 

Dodano: 07 lut 2013 - 09:55

dobra jak zwykle się pospieszyłem :) wiem już co to jest termostat i jak się go wymienia :) koszt na IC - od 27zł do 106zł :P

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za 55 zł kupiłem termostat. A co do przepustnicy to mój kolega mechanik a ja razem z nim pomierzyliśmy szczelinomierzem na oryginalnej nowej przepustnicy szczeliny i kąty jakieś czy coś i on to jakoś sobie ustawiał i dobrze ustawił bo jest elegancko:):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kiedy wymieniałeś termostat? pytam bo u mnie ostatnio było chyba 3-4 dni spokoju i wczoraj znów zgasł, nie wiem czy to nie efekt ostatniego ocieplenia - jak temperatura była na plusie to nie było problemu.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W poniedziałek wymieniałem. Dziś było -5 i wszystko dobrze jest. Mi gasł nawet jak było +10 tyle ze tylko jak silnik był nie zagrzany,czyli jakies 5 min po odpaleniu. Teraz jest wszystko dobrze bo i we wnętrzu mam ciepło po 2 min a tak to było zimno cały czas i wskazówka od temperatury była na samym dole i nie trzymała optymalnych 90 stopni c. Teraz trzyma 90 :)

 

Dodano: 19 lut 2013 - 18:27

Witam. Po kilkunastu dniach wszystko z autem ok,wiec problem uważam za rozwiązany. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!