Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 1.6 96r. Centralny zamek nie działa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z Megane 1.6 96r LPG z działaniem centralnego zamka.

Problem mam już kilka dni. Pora dnia nie ma tu znaczenia. Centralny zamek działa jak chce. Raz mi otwiera auto a raz muszę stać pod sklepem kilkanaście minut zanim zaskoczy. Mechanik rozłożył ręce i powiedział że nie wie o co chodzi i najlepiej zdjąć immobilizer.

Baterie w obu pilotach są ok. Świecą na kamerze. Dodam że sprawa wyszła jak auto miałem u tego mechanika i wymienianą miałem głowicę jednak to chyba nie może mieć wpływu na działanie centralnego.

Wilgoci brak w podsufitce. Baterie dziś kupie nowe żeby być pewnym jednak wątpię że to one powodują taki stan rzeczy.

Zauważyłem że pilot nie reaguje po dłuższej trasie jak na chwile go zostawię pod sklepem i próbuje go ponownie odpalić. Zrobiłem mały test i zostałem w samochodzie. Zamknąłem samochód pilotem po czym po 2 / 3 minutach próbowałem go otworzyć ponownie pilotem bez skutku. Po jakimś czasie znowu pilot zadziałał z bardzo bliskiej odległości a później już normalnie z ok metra od samochodu.

Podczas gdy pilot nie działał to samochód odpalał normalnie kluczykiem. Co ciekawe drzwi otwierają i zamykają się bezproblemowo guzikiem obok włącznika awaryjnych cały czas.

Miał ktoś podobny problem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdemontuj odbiornik podczerwieni z podsufitki, przeczyść płytkę acetonem lub jakimś sprayem kontaktowym do elektroniki (nie WD40), psiknij również we wtyczkę, wszystko wysusz. Następnie kilkukrotnie wtykaj i wyjmuj wtyczkę z płytki, przeczyść okienko w plastiku i poskładaj z powrotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zrobiłem jak pisałeś i pomogło na kilka dni chociaż dużych mrozów nie było wtedy więc może to tym spowodowane było ? już sam nie wiem.... Jednak potrafię przewidzieć bardzo dokładnie kiedy samochód się nie otworzy..i to jest jedyne pocieszenie narazie.

Doraźnym rozwiązaniem moim zdaniem byłoby zdjęcie blokady na zamku żeby można było otwierać samochód kluczykiem bo obecnie dostać się do samochodu mogę za pomocą pilota od centralnego w kluczyku.

Czy robił to już ktoś wcześniej ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, co proponujesz ma jedną zasadniczą wadę. Nie odblokowuje immobilizera, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Proponuję jeszcze udać się z płytką do jakiegoś speca od elektroniki i niech przedmucha płytkę hot-airem lub sam możesz ją przelecieć lutownicą. Prawdopodobnie gdzieś na niej zrobił się zimny lut. Ostatecznie możesz wymienić tą płytkę lub zdjąć immobilizer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja mam ten sam problem. W 98% pilot nie reaguje. W podsufitce jest sucho i czysto, przeciściłem styki oraz prysnąłem sprayem specjalnym do styków elektrycznych. Co do płytki to myślę, że znajduje się w innym miejscu oprócz czyjnika podczerwieni w podsufitce nic nie było, nie wiem dokąd prowadzą kalbe. Proszę o pomoc ponieważ do chwili obecnej ja korzystałem z samochodu i nie było dla mnie problemu zamykanie go od wewnążprzyciskiem centralnego a potem zamka kluczykiem lecz po powrocie żony do pracy jest to dla niej uciążliwe ponieważ wozi małe dziecko i zamykanie drzwi kluczykiem z dzieckiem na rękach jest kłopotliwe. Proszę poradźcie coć. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem z zamkiem raz zamyka raz nie tylko tyle że ja nie mam imobilajzera. . . . Tylnych drzwi nie otwiera wcale ani nie otwiera przód jak chce

 

Dodano: 24 lut 2013 - 22:38

Sprostowanie :lol: tylnych nie otwiera wcale przenie jak chce . . . Tak samo z zamykaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!