Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mam następujący problem!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wsiadam dzisiaj do auta (SCENIC II 2004 r. 1.9 DCI) i wszystko łądnie pięknie tylko nawiew cos na wysokich obrotach chodził. No to chciałem zmniejszyć moc i nic. Zwiększyć - nic. Oczywiście na wyświetlaczu jak by wszystko ok. Pokazuje zmniejszenie, zwiększenie. Tylko moc taka sama.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nie wiem co to może być bo jakoś pod koniec listopada zmieniałem tranzystorek od dmuchawy bo nie działała wcale. Po demontażu połowy samochodu, przelutowaniu i zamontowaniu na nowo, śmigało jak należy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pytanie moje brzmi. Ktoś coś na ten temat wie?? Czy coś się zawiesiło od niskich temperatur? czy znowu ten tranzystor? Mam nadzieje że nie tranzystor bo przecież niedawno był wymieniany to raz, a dwa był kupiony lepszy niż oryginał.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem ogarnięty, spięcie w tranzystorku było z powodu zbytniego obciążenia poprzez zabrudzony na maxa filtr kabinowy. Słaby przepływ powietrza a wentylator jak chodził to był przeciążony silniczek. Więc jak wymieniłem po raz pierwszy to mogłem wymienic razem z filtrem a tego nie zrobiłem i dlatego ta druga wymiana :) PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam podobny problem i nie wiem co może być przyczyną mianowicie dmuchawa w ogóle nie działała, albo zaczynała pracować po dłuższej jeździe. Po wymianie rezystora na układzie wróciła do życia, jednak po włączeniu zapłonu zaczyna się kręcić od najwolniejszych obrotów i po chwili wskakuje na 4-ty bieg i tak zostaje. Na wyświetlaczu sterowania siłą nadmuchu nic nie daje zmniejszenie mocy nadmuchu czy też całkowite wyłącznie, dmuchawa w ogóle nie reaguje. Co ciekawsze po wyłączeniu silnika i wyjęciu karty nadal działa nadmuch i wyłącza się dopiero po otwarciu drzwi kierowcy. Czy ktoś wie co to może być za usterka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli opornik termiczny

to jego koszt to kilka-kilkanaście złotych - na Wolumenie powinny być...

natomiast dostęp do niego - przerabiałem ostatnio- to przy wprawnych rękach 20-minut a mnie za pierwszym razem zajęło hmm ze 2 godziny... łacznie z czyszczeniem styków...

jak jesteś z okolic Wwy to mogę pomoc... tylko klucze torx potrzebne i wyrywanie schowka pasażera)

Edytowane przez mefikkk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz podać jakieś foto,lub określić łopatologicznie gdzie jest umiejscowiony? nie za bardzo rozumiem co to jest ten wolumin. Niestety jestem z drugiego końca Polski, ale dziękuję za chęci. Z wymianą rezystora sobie poradziłem to myślę, że i z tym dam radę, tylko nie wiem gdzie go szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!