Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mam następujący problem!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wsiadam dzisiaj do auta (SCENIC II 2004 r. 1.9 DCI) i wszystko łądnie pięknie tylko nawiew cos na wysokich obrotach chodził. No to chciałem zmniejszyć moc i nic. Zwiększyć - nic. Oczywiście na wyświetlaczu jak by wszystko ok. Pokazuje zmniejszenie, zwiększenie. Tylko moc taka sama.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nie wiem co to może być bo jakoś pod koniec listopada zmieniałem tranzystorek od dmuchawy bo nie działała wcale. Po demontażu połowy samochodu, przelutowaniu i zamontowaniu na nowo, śmigało jak należy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pytanie moje brzmi. Ktoś coś na ten temat wie?? Czy coś się zawiesiło od niskich temperatur? czy znowu ten tranzystor? Mam nadzieje że nie tranzystor bo przecież niedawno był wymieniany to raz, a dwa był kupiony lepszy niż oryginał.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem ogarnięty, spięcie w tranzystorku było z powodu zbytniego obciążenia poprzez zabrudzony na maxa filtr kabinowy. Słaby przepływ powietrza a wentylator jak chodził to był przeciążony silniczek. Więc jak wymieniłem po raz pierwszy to mogłem wymienic razem z filtrem a tego nie zrobiłem i dlatego ta druga wymiana :) PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam podobny problem i nie wiem co może być przyczyną mianowicie dmuchawa w ogóle nie działała, albo zaczynała pracować po dłuższej jeździe. Po wymianie rezystora na układzie wróciła do życia, jednak po włączeniu zapłonu zaczyna się kręcić od najwolniejszych obrotów i po chwili wskakuje na 4-ty bieg i tak zostaje. Na wyświetlaczu sterowania siłą nadmuchu nic nie daje zmniejszenie mocy nadmuchu czy też całkowite wyłącznie, dmuchawa w ogóle nie reaguje. Co ciekawsze po wyłączeniu silnika i wyjęciu karty nadal działa nadmuch i wyłącza się dopiero po otwarciu drzwi kierowcy. Czy ktoś wie co to może być za usterka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli opornik termiczny

to jego koszt to kilka-kilkanaście złotych - na Wolumenie powinny być...

natomiast dostęp do niego - przerabiałem ostatnio- to przy wprawnych rękach 20-minut a mnie za pierwszym razem zajęło hmm ze 2 godziny... łacznie z czyszczeniem styków...

jak jesteś z okolic Wwy to mogę pomoc... tylko klucze torx potrzebne i wyrywanie schowka pasażera)

Edytowane przez mefikkk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz podać jakieś foto,lub określić łopatologicznie gdzie jest umiejscowiony? nie za bardzo rozumiem co to jest ten wolumin. Niestety jestem z drugiego końca Polski, ale dziękuję za chęci. Z wymianą rezystora sobie poradziłem to myślę, że i z tym dam radę, tylko nie wiem gdzie go szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!