Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem na ciepłym silniku.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem niczego co opisywało by moje problemy. Tak więc posiadam megane scenic 1.8 16v 2002r. Około 5 miesięcy temu zmuszony byłem wymienic złącze elastyczne w wydechu. Po naprawie zapaliła się zołta kontrolka na desce. Komputer zdiagnozował to jako awarie sondy lambdy 2 lecz niestety po wymianie nic się nie zmieniło dotego od około 2 miesięcy auto raz przejedzie 100km i wszystko fajnie a niestety w większosci auto po przejechaniu 5km zaczyna przerywac i tracic moc szarpac silnikiem i gasnie. Po takim wybryku wystarczy ze postawie auto na 5 minut i pojedzie dalej i tu juz jest roznie bo czasami potym juz fajnie jedzie a czasami cykl powtaza się co 5km. Dodam tez ze autko w zeszłym tygodniu było diagnozowane i komp pokazał znowu sonde lambde a kontrolka na desce jak się swieciła tak się swieci wymieniłem obie sondy i problem niestety nadal jest. Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu i przepraszam za błędy i brak większosci polskich znakow poniewaz mam szwedzką klawiaturę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak była wymieniana złączka elastyczna , netodą spawania ? Przepatrz kable do sond , może gdzieś przetarte ? Ile kabli ma sonda ? Ori sondy założyłeś ?

Temat poboczny, przy "strzepaniu" wydechu sadza lub sam kat mógł zostać zerwany/zapchany stąd kłopoty po 5 km, możliwe , że auto się "dusi" , po dłuższej jeździe okolice kata powinny być bardzo mocno gorace w takim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak złączka wymieniana była metodą spawania. A co do sondy to nie wiem bo robota była u mechanika. Jak dzis wroce z pracy to postaram się to przejzec. Dodam tez ze dzis nad ranem jechałem trase około 15 km i oczywiscie auto swoje więc zatrzmałem się i zajzałem pod maske i ktos kiedys mowił mi ze to moze byc cos z pompą paliwa więc wyciągnąłem przewod doprowadzający paliwo i ku mojemu zdziwieniu paliwo zaczeło cofac się z wtryskow i wylatywały bomple powietrza. A pompa paliwo na początku podaje większą dawkę ale po chwili cisnienie słabnie nie. Po takim zabiegu auto przejechało 10km i stop znowu pod maske i znowu to samo na wtryskach. Nie wiem czy ma to związek. Ale wydaje mi się ze to moze byc dosyc wazne. Znajomy mechanik mowił mi dzis rano zebym sprawdził sterownik od zasilania paliwa ale nie wiem jak raczej bez kompa sie nie obejdzie? Sprawdze dzis te sondy.

 

Dodano: 03 lut 2013 - 09:45

Witam poprawiłe sondy i nastąpiła poprawa lecz nie do konca. Po rozgzaniu silnik kręci się do 3000tys i zachowuje się tak jak by nie dostawał paliwa. Jak jade z gorki to auto przyspiesza a pod gorke słabnie nie jest w stanie utrzymac obrotow redukcja nie pomaga. Zauwazyłem ze podczas jazdy jak zgasze silni i odpale na nowo to auti jedzie jak nigdy nic lecz tylko przez około 10 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!