Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 1,6 16V kombi


ref_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie

Jestem nowym użytkownikiem na forum i również chciałbym zakupić Megane II w wersji kombi z silnikiem 1.6, wpadło mi w oko coś takiego:

http://moto.allegro.pl/piekna-meganka1-6-16v-112km-oplacona-bezwypdek-i3037900117.html

Bardzo prosiłbym o wszelkie uwagi i podpowiedzi

Pozdrawiam

Co tam będziesz swoimi propozycjami komuś temat zaśmiecał..

Zrobiłem Ci oddzielny.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam co do megany z linka to dziwnie duża szczelina między maską a zderzakiem,no i sprzedawca podaje ESP -tego to te auto nie posiada brak wyłącznika po lewej stronie gdzie są regulacje świateł i jasność podświetlenia.Ogólnie ciekawe auto-z tym spalanie to niech litr doda bo chyba że jechał 80km/h przez te 900km,podjechać zobaczyć nie masz daleko ,no i masz vin podany jedź do aso niech coś powiedzą.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% coś działo się z przodem.Odcień,spasowanie i braki pod maską.Zdjęcia dziwnie malutkie,ujęcia też za wiele detali nie pokazują.Jeszcze bym prosił o diagnozę tablic.Nie widzę żadnych znaków legalizacyjnych a za "fałszywki" można nieźle d..ę umoczyć.W razie czego dzwoń do gościa i niech wyjaśni co to za blachy.Samo ubezpieczenie chroni tylko przed roszczeniami UFG.Reszta w poście wyżej.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak wyłącznika po lewej stronie gdzie są regulacje świateł i jasność podświetlenia

a jaki wyłącznik tam powinien być? Pytanie może dziwne, ale nie znam się za bardzo, prosiłbym o wyrozumiałość.

Dzwoniłem do właściciela (w sumie to sprzedawcy) i gwarantował że auto bez wad, okaże się jak pojadę na miejsce, z braku innej możliwości zrobię to najwcześniej w sobotę (jeżeli do tego czasu auto jeszcze będzie).

Też mi coś nie pasuje z tym zderzakiem (uskok przy nadkolach miedzy nim a resztą auta - czy coś takiego to normalne?)

Jeżeli chodzi o tablicę to tak jak mówiłem wcześniej, niby wszystko ok.

Sprawdziłem jeszcze w necie i znalazłem coś takiego:

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1827474&vId=0&newwindow=true

wydają się ok.

Samochody z Danii są w rejestrze, link do tego konretnego:

http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/Sider/resultater.aspx?Vin=VF1KM0C0H29704498

Ciekawe tylko czemu historia jest od 2008.

Autko jest wystawione także w komisie, trochę inne fotki:

http://otomoto.pl/renault-megane-megan-1-6-16v-105km-full-serw-C27959006.html

Planuję sprawdzić ten samochód w serwisie i na policji.

Zastanawiam się powoli nad dislem(1.9), ale trochę się go boję.

Aut jest zdecydowanie więcej do wyboru, tylko te koszty jak się coś zepsuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe tylko czemu historia jest od 2008.

Po rozwinięciu i przetłumaczeniu widocznych dokumentów wynika, że to przeglądy okresowe, takie jak nasze przedłużające ważność rejestracji. A nawet u nas jest taki przegląd wymagany dopiero po 3 latach dla nowego auta.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki wyłącznik tam powinien być?

Po lewej stronie kierownicy, obok pokręteł regulacji oświetlenia mogą znajdować się 2 przyciski (jeśli auto ma takie opcje):

-włącznik tempomatu i ogranicznika prędkości,

-wyłącznik/włącznik systemu ASR/ESP. Tu go nie ma, co świadczyć o braku tego systemu kontroli trakcji.

Edytowane przez damiar
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczeliną pomiędzy przednim zderzakiem za bardzo bym się nie przejmował. Sprawdź czy zderzak jest dobrze zamontowany (jest plastikowy).

U mnie poprzedni właściciel zachaczył o coś zderzakiem i zderzak się wygiął i wyskoczył z zatrzasków. Sprawdzałem maskę miernikiem grubości lakieru i wszystko jest ok.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, przepraszam że nie odpisywałem.

No to stałem się szczęśliwym (mam nadzieję, że to się nie zmieni za jakiś czas) właścicielem tej Meganki.

Zostało tylko załatwić sprawy w urzędach.

 

Temat do zamknięcia.

Dziękuje wszystkim za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!