Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie gasną kierunki po zamknięciu pilotem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy na tym forum ale z marką mam do czynienia nie od dziś.

Mój problem to nie gasnące kierunkowskazy z prawej strony zarówno przy zamykaniu jak i otwieraniu centralnym. Szukałem na różnych forach gdzie i jakie bezpieczniki za co odpowiadają ale u mnie wygląda to jakoś troche inaczej. Sprawdziłem oczywiście bezpieczniki wszystkie, obosk skrzynki z bezpiecznikami jest po prawej stronie jeden przekaźnik, po lewej wyżej jest drugi, po wyciągnięciu nadal to samo. Na lewym nadkolu pod maską mam 3 przekaźniki ale to żaden z nich. Koło akumulatora po lewej są same bezpieczniki, przeczyszczone nadal nic. Czyszczona była jeszcze masa lamp i kilka innych pierdół, nic nie pomogło. Co mniej wiecej 4 zamknięcia/otwarcia kierunki gasną. Macie pomysł co może być tego winą i przede wszystkim w którym miejscu szukać problemu. Myślałem o przerywniku ale nie mam pojęcia w którym jest miejscu. Proszę o pomoc, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie bardzo mi takie zachowanie pasuje dla meganki I ph I bez alarmu...

Może rocznik tego auta podaj??

Otwierasz i zamykasz przyciskając na przycisk w fabrycznym kluczyku, czy masz jakiś dodatkowy pilot??

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rocznik 97, po prostu sygnalizuje zamknięcie mrugnięciem kierunków. Alarmu nie ma. Teraz zauważyłem, że przecież pod bezpiecznikami jest skrzynka z przekaźnikami a przynajmniej jakimś jednym bo widzę żółty przez szpare tylko nie mam pojęcia jak ją wydostać zeby był jakikolwiek dostęp bo tamtych nie sprawdzałem.

Pilot mam osobno nie zintegrowany z kluczykiem.

Edytowane przez carvie89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilot mam osobno nie zintegrowany z kluczykiem.

No to masz winowajcę- dodatkowa centralka radiowa.

Można zacytować pewnego ginekologa: Ktoś już tu grzebał..

W tych centraklach są zazwyczaj 4 przekaźniki i zapewne jeden z nich odpowiada za prawe kierunki i się zawiesza.

Te roczniki nie miały mrugania kierunkami w wyposażeniu fabrycznym, jeśli zamykanie i otwieranie było jak fabryka zrobiła na podczerwień w kluczyku i bez dobudowanego alarmu.

Wpisany model od początku mi nie pasował z opisem objawów.

Tak przy okazji dopisz sobie do profilu rocznik meganki '97 będzie łatwiej w przyszłości odpowiadać

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już sprawa indywidualna tego kto zakładał. Z doświadczenia wiem, że najłatwiej w okolicach radia, po jego prawej stronie, bo tam są wiązkami doprowadzone przewody zarówno od przycisku zamykania zamków i od świateł awaryjnych.

Jak zdemontować konsolę to już sobie poszukaj, jest kilkakrotnie opisane. Zaczynasz od wyciągnięcia popielniczki. Czasami samo wydłubanie radia wystarczy, by centralkę namacać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko spoko to akurat najmniejszy problem:) dzięki wielkie dam znać jak coś wymęczę jutro:

 

Dodano: 21 lut 2013 - 14:32

Pojawił się kolejny problem, podczas rozbierania wczorajszego musiałem coś zruszyć, mianowicie nie pokazuje mi stanu paliwa, wsazówka leży, świeci się cały czas rezerwa...jakieś pomysły?

 

Dodano: 23 lut 2013 - 18:41

Więc ta, przeczyszczenie styków dało wystarczający rezultat, już sięnie zacina. Niestety jak pisałem wyżej pojawił się problem ze wskaźnikiem paliwa, wskazówka nie reaguje..pewnie ruszyłem gdzieś coś i nie łączy..myślałem na początku że może pływak się zawiesił, próbowałem odkręcić pokrywe ale chyba od nowości nikt tego nie robił bo za nic nie chce iść a rzeźbienie wolę zostawić na kiedy indziej, dolanie sporej ilości paliwa też nie pomogło. Orientujecie się co odpowiada za pokazywanie stanu zbiornika na zegarach? nie mam punktu zaczepienia

Edytowane przez carvie89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z licznikiem i jego kostkami coś robiłeś??

Spróbuje kostki podociskać... Ja w sceniolu starszym miałem odwrotne działanie tej kontrolki paliwa. Świeciła cały czas, pomagało odłączenie akumulatora i zwarcie odłączonego plusowego kabla do masy auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z licznikiem i jego kostkami coś robiłeś??

Nie no aż do licznika to nie doszedłem ale może faktycznie kostka już siedziała luźno a jak pociągnąłem jakieś przewody to mogła się troche wysunąć, sprawdzę i dam znać co i jak. Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!