Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie gasną kierunki po zamknięciu pilotem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy na tym forum ale z marką mam do czynienia nie od dziś.

Mój problem to nie gasnące kierunkowskazy z prawej strony zarówno przy zamykaniu jak i otwieraniu centralnym. Szukałem na różnych forach gdzie i jakie bezpieczniki za co odpowiadają ale u mnie wygląda to jakoś troche inaczej. Sprawdziłem oczywiście bezpieczniki wszystkie, obosk skrzynki z bezpiecznikami jest po prawej stronie jeden przekaźnik, po lewej wyżej jest drugi, po wyciągnięciu nadal to samo. Na lewym nadkolu pod maską mam 3 przekaźniki ale to żaden z nich. Koło akumulatora po lewej są same bezpieczniki, przeczyszczone nadal nic. Czyszczona była jeszcze masa lamp i kilka innych pierdół, nic nie pomogło. Co mniej wiecej 4 zamknięcia/otwarcia kierunki gasną. Macie pomysł co może być tego winą i przede wszystkim w którym miejscu szukać problemu. Myślałem o przerywniku ale nie mam pojęcia w którym jest miejscu. Proszę o pomoc, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie bardzo mi takie zachowanie pasuje dla meganki I ph I bez alarmu...

Może rocznik tego auta podaj??

Otwierasz i zamykasz przyciskając na przycisk w fabrycznym kluczyku, czy masz jakiś dodatkowy pilot??

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rocznik 97, po prostu sygnalizuje zamknięcie mrugnięciem kierunków. Alarmu nie ma. Teraz zauważyłem, że przecież pod bezpiecznikami jest skrzynka z przekaźnikami a przynajmniej jakimś jednym bo widzę żółty przez szpare tylko nie mam pojęcia jak ją wydostać zeby był jakikolwiek dostęp bo tamtych nie sprawdzałem.

Pilot mam osobno nie zintegrowany z kluczykiem.

Edytowane przez carvie89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilot mam osobno nie zintegrowany z kluczykiem.

No to masz winowajcę- dodatkowa centralka radiowa.

Można zacytować pewnego ginekologa: Ktoś już tu grzebał..

W tych centraklach są zazwyczaj 4 przekaźniki i zapewne jeden z nich odpowiada za prawe kierunki i się zawiesza.

Te roczniki nie miały mrugania kierunkami w wyposażeniu fabrycznym, jeśli zamykanie i otwieranie było jak fabryka zrobiła na podczerwień w kluczyku i bez dobudowanego alarmu.

Wpisany model od początku mi nie pasował z opisem objawów.

Tak przy okazji dopisz sobie do profilu rocznik meganki '97 będzie łatwiej w przyszłości odpowiadać

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już sprawa indywidualna tego kto zakładał. Z doświadczenia wiem, że najłatwiej w okolicach radia, po jego prawej stronie, bo tam są wiązkami doprowadzone przewody zarówno od przycisku zamykania zamków i od świateł awaryjnych.

Jak zdemontować konsolę to już sobie poszukaj, jest kilkakrotnie opisane. Zaczynasz od wyciągnięcia popielniczki. Czasami samo wydłubanie radia wystarczy, by centralkę namacać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko spoko to akurat najmniejszy problem:) dzięki wielkie dam znać jak coś wymęczę jutro:

 

Dodano: 21 lut 2013 - 14:32

Pojawił się kolejny problem, podczas rozbierania wczorajszego musiałem coś zruszyć, mianowicie nie pokazuje mi stanu paliwa, wsazówka leży, świeci się cały czas rezerwa...jakieś pomysły?

 

Dodano: 23 lut 2013 - 18:41

Więc ta, przeczyszczenie styków dało wystarczający rezultat, już sięnie zacina. Niestety jak pisałem wyżej pojawił się problem ze wskaźnikiem paliwa, wskazówka nie reaguje..pewnie ruszyłem gdzieś coś i nie łączy..myślałem na początku że może pływak się zawiesił, próbowałem odkręcić pokrywe ale chyba od nowości nikt tego nie robił bo za nic nie chce iść a rzeźbienie wolę zostawić na kiedy indziej, dolanie sporej ilości paliwa też nie pomogło. Orientujecie się co odpowiada za pokazywanie stanu zbiornika na zegarach? nie mam punktu zaczepienia

Edytowane przez carvie89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z licznikiem i jego kostkami coś robiłeś??

Spróbuje kostki podociskać... Ja w sceniolu starszym miałem odwrotne działanie tej kontrolki paliwa. Świeciła cały czas, pomagało odłączenie akumulatora i zwarcie odłączonego plusowego kabla do masy auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z licznikiem i jego kostkami coś robiłeś??

Nie no aż do licznika to nie doszedłem ale może faktycznie kostka już siedziała luźno a jak pociągnąłem jakieś przewody to mogła się troche wysunąć, sprawdzę i dam znać co i jak. Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!