Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane, brak komunikacji z ABS i nie tylko.


Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam RENAULT MEGANE I KOMBI 1.4 16v 2001r.Od jakiegoś czasu zapala się kontrolka ABS i SERVIS po następnym odpaleniu gaśnie i tak w "koło macieju".Zainstalowałem DDT2000 ,mam bazę 400MB,kupiłem interfejs KK-L po skanowaniu ALL,znajduje tylko Airbag i Injection brak połączenia z ABS i innymi modułami.Co jest nie tak,czy brakuje mi coś w programie DDT2000?.Proszę o pomoc.

Edytowane przez witekb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Przemo za link ,już pobrałem. Wrócę z pracy to sprawdzę i dam znać.

Niestety z nową bazą jest to samo,wykrywa silnik i poduszki

 

Dodano: 25 lut 2013 - 12:16

Witam. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł dlaczego nie wykrywa mi wszystkich modułów.Próbowałem już zmieniać prędkość transmisji,rozebrałem wtyczkę od kabla są podłączone obydwie linie K i L ale łączy się tylko z silnikiem poduszkami.Bazę mam nową 680M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Skanowanie poszczególnych modułów nic nie dało,jeżeli program nie to może kabel jest winny.Zrobię inny kabel ,na RS-a

i spróbuję zeskanować czy będzie to samo.

 

Dodano: 08 mar 2013 - 15:07

Witam. Zrobiłem kabel pod RS-a ,ten co jest z programem DDT w folderze hardware i niestety jest to samo, wykrywa tylko silnik i poduszki .Próbowałem zmieniać protokoły komunikacji na modułach ABS, nic to nie dało.Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się

 

Posiadam kabel obd2 kkl i program ddt2000 z bazą ok. 600 mb. Robie skanowanie i wyszukuje mi sterownik:

thumb_hosting_zdjec_1362908603__1.jpg

 

Potem klikam żeby szukać błędów i pokazuje:

 

No failure detected

ABS-VDC - No device definition in database, unable to detect failures

Airbag-SRS - No device definition in database, unable to detect failures

ECM - No device definition in database, unable to detect failures

 

Próbowałem już różnych baz i wersji programu oraz ustawień portu i neistety dalej nic. Czy ktoś pomoże ? Auto to Renault Megane Scenic I 1.9 Dti z 1998r.

Edytowane przez dzwonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam koledzy.

Podłączę się odrobinę pod ten temat.

MEGANE I ph I silnik F3R 791 w zestawieinu ze skrzynią DP0.

Bardzo dawno nie komunikowałem auta bo się nic nie działo. Kiedyś zapaliła mi się na chwilę kontrolka ABS i zwyczajnie chciałem sprawdzić ..."o co megi chodziło"...?

Mój problem polega na całkowitej nagłej utracie komunikacji z kalkulatorami, przy czym chodzi mi o połączenie SONDA CLIP - CLIP a nie DDT2000.

Dodam, że wcześniej komunikacja była bez problemu i wersji pojedyńczej jak i wszystkich kalkulatorów na raz.

Po podłączeniu sondy (podłączane trzy różne - 2 klony, 1 oryginał oraz 4 PC z różnymi wersjami CLIP) palą się wszystkie diody na sondzie CLIP, czyli jest zasilanie i komunikacja i po stronie gniazda diag. i po stronie PC.

Sprawdziłem:

* wszystkie bezpieczniki obok gniazda diag,

* w czarnej skrzynce pod maską,

* w czarnej skrzynce obok AKUMUL,

* wszystkie połączenia intalacji oraz wtyczkę i gniazdo ECU,

i wszystko wygląda na OK.

Czy ktoś ma pomysł co mógłbym sam jeszcze sprawdzić zanim oddam w dobre ręce i zacznę wydawać dudki :).

 

Z dużym opóźnieniem ale dopiszę info - problemem był wypalony pin, gniazdo i wtyczka jednej z wiązek dochodząca do BSI. Powodowało to zwarcie do masy na lini komunikacyjnej K i całkowity brak komunikacji.

Pozdrawiam Darek

Edytowane przez Dariusz Babacz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!