Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nowy zamek centralny


Rekomendowane odpowiedzi

Przeciez to osobny centralny, nie ma polaczenia z fabrycznym wiec raczej nie ma takze nic wspolnego z przekaznikami fabrycznymi... Chyba sie nie myle?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według schematu z pierwszego posta, centralka ma możliwość ręcznego zamykania/otwierania. Przełączanie następuje na skutek zwarcia do masy. Proponuję zewrzeć kolejno te przewody do masy i zobaczyć, czy centralka w ogóle przełącza prawidłowo. Siłownikami na razie się nie zajmuj, najpierw uruchom centralkę.

Jeżeli podłączasz centralkę całkowicie niezależną od fabrycznej instalacji (a czytając ten temat, tak właśnie wnioskuję), nie interesuje Cię, czy coś się w aucie przełącza, czy nie. Również działanie fabrycznego przełącznika na konsoli środkowej Cię na chwilę obecną nie interesuje. Będziesz jednak mógł go podłączyć do nowej centralki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, masz racje. Podlaczam calkiem oddzielny zamek. Rozumiem ze mam zewrzec do masowego kabelka kazdy po kolei czyli sygnal zamykania i otwierania. Wtedy centralka powinna za kazdym razem dac jakis sygnal?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie każdy.

Podłączasz centralkę pod akumulator (wg schematu czerwony do +, czarny do -). Następnie przewodem brązowym dotykasz do - (tylko na chwilę). Centralka powinna się przełączyć. Jak się przełącza, wszystko jest ok. Następnie przewód biały traktujesz jak brązowy. Reszta przewodów nie może do niczego dotykać (również do siebie) częściami nieizolowanymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem. Czy mozna tak zrobic w domu? Tzn. Zdemontowac centralke i podlaczyc ja do prostownika w domu (12V). I wtedy wykonac probe. Czy tez zadziala, czy musi to byc masa z auta?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prostownik się do tego nie nadaje.

Jeżeli masz zasilacz 12V z wydajnością prądową co najmniej 500 mA, będzie się nadawał.

Nie musi to być masa auta. Masa jest tylko przedłużeniem bieguna minus akumulatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam takiego. Podłączę "+" i "-" do tego zasilacza jako zasilanie centralki, i bedę łączył najpierw biały z "-" a potem brązowy. Napiszę czy centralka dawała jakieś oznaki pracy. Pozdrawiam.

 

EDIT:

Juz po próbie. Po podłaczeniu do tego zasilacza i dodatkowego kabelka na pin z masą, dotykałem po kolei wszystkie pozostałe piny. Na pinie od białego i brązowego kabelka było słychać pracę centralki (tykanie) a na niebieskim i zielonym (od sleve) cisza. Rozumiem że slave aktywnia się po podłączeniu mastera. Czy w tej sytuacji mam rozumieć że brązowy (sygnał otwarcia),gubi sygnał gdzieś po drodze od centralki do mastera, czyli na kabelku, a centralka w pełni sprawna? Pozdrawiam

 

Dodano: 02 mar 2013 - 14:32

Witam ponownie. Chcę zdać relację i może ktoś coś jeszcze dorzuci do tematu. Więc tak: po sprawdzeniu centralki, j.w. działa. Po podłączeniu w/g schematu nie działało otwieranie. Dzisiaj ściagnąłem tapicerkę i odpiąłem od mastera brązowy kabelek. I Cud, zamek zaczął działać: otwiera i zamyka wszystkie drzwi z pilota. Wprawdzie tylnie nie za każdym razem, tzn. podnosi blokadę zamka ale nie zawsze do końca i czasem nie otwiera. Dodam tylko ze siłowniki w tyle nie wymieniałem, są te z orginału. Może ktoś wie dlaczego po odpięciu brazowego kabelka działa wszystko? Na 'chłopski rozum" siłownik nie dostaje sygnału z centralki bo kabelek odpięty.. Więc jakim cudem? Pozdrawiam

Edytowane przez seitedo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Ale przecież nie podłączałem centralki do istniejacego zamka. A kable od razu idą do Mastera... A jeżeli w orginale jak piszesz, to dlaczego nie działa z przycisku na kokpicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!