Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Uszkodzenie dwóch cewek zapłonowych?


Rekomendowane odpowiedzi

Hej, jakie objawy by były przy uszkodzeniu obydwu cewek zapłonowych? Czy silnik by załapywał ,czasem zapalał czy raczej zero rezultatu jak przy włączonym immo ?W moim przypadku nawet nie smierdzi benzyna zero chęci żeby zapalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi sie wkońcu otworzyc maske bo oczywiscie do tego wszystkiego zerwała sie linka. Sprawdziłem świece ,po jednej dla każdej cewki i nie widze iskry .Dziwi mnie tylko że bu padły 2 cewki naraz.Przekaźnik pyka i paliwo dochodzi bo zdejmowałem przewody od paliwa przy silniku.Pozatym jedna cewka to sagem druga jakaś kombinowana bo ma zdarte logo z przodu i pod spodem (pewnie jakiś zamiennik)To mogło by wyjaśniać ich zdechnięcie.

 

Dodano: 23 kwi 2013 - 11:13

Dzis wymieniłem te cewki ,obydwie no ale niestety nie odpalił.Iskry brak na swiecy i swiece sa suche nawet nie zalane paliwem.Podejrzewam immobilajzer...może odcina paliwo i prąd na wiece-dobrze myśle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź jeszcze czujnik położenia wału ,jak on padnie to w ogóle auta nie uruchomisz ,myślę, że od niego powinieneś całą zabawę zacząć.

thumb_hosting_zdjec_1366722605__wtrysk_k7m.jpg

Edytowane przez andrzej27r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie czujnik wymieniłem na nowy bo tez go podejrzewałem o te problemy z odpalaniem.A co do immo to po otworzeniu auta immobilajzer pali sie jednostanie i nie miga szybko.Super dziwwna sprawa bo świece suche, iskry brak.Brakuje mi pomysłów...

Dziś zdjąłem przewód od paliwa ten z tyłu silnika nad kolektorem i paliwo nie trysneło...ale czemu brak iskry?

Edytowane przez danielo797
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

immobilajzer pali sie jednostanie

Cały czas? Wcześniej też tak było i auto paliło normalnie? Może próbowałeś już, może i nie, ale weź wciśnij czujnik uderzeniowy.

http://megane.com.pl/topic/39479-zgasniecie-i-problem-z-zapalaniem/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z immo jest normalnie ,po pstryknięciu kluczykiem pali sie ,nie mryga.Jak zamkne auto to dioda mryga.Napewno nie jest tak że chce odpalic a dioda mryga.Czy możliwe jest że jak otwieram auto to immobilajzer nie odglokowuje zapłonu i pompy a dioda pokazuje immo wyłączony??

Czujnik uderzeniowy napewno wcisnięty:).

0cool dzieki za link-dobry trop ale już wszystko o czym tam piszą próbowałem.Jeszcze tylko nie próbowałem zmostkować czujnika uderzeniowego.

A co do paliwa i przewodów paliwowych nad kolektorem,czy wiecie który z nich jest zasilającym a który powrotem?

 

Dodano: 24 kwi 2013 - 11:39

Czujnik uderzeniowy zmostkowany -nic to nie dało.Zabrałem sie za pompe,otworzyłem siedzenie żeby lepiej słyszeć- pompy nie słysze, po przekręceniu kluczyka nawet na chwile nie rusza kompletnie nic.

 

Dodano: 24 kwi 2013 - 13:52

Coś mnie podkusiło żeby jeszcze raz zerknąć na te bezpieczniki koło akumulatora,oczywiście nie był spalony,tylko nóżka sie utleniła i pękła.Trzeba było nim poruszać żeby to stwierdzić.Pierwsze wrażenie było mylne,bo wyglądały na suche nawet podczas deszczu a jednak.Autko odpaliło po zwarciu na krótko kabelkiem po ominięciu bezpiecznika,oczywiście zaraz go wymienie:))

Temat do zamknięcia-problem rozwiązany,dzięki za pomoc :)

Edytowane przez danielo797
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!