Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Porysowany zderzak w renault fluence


Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów :unsure:

 

Jestem w sumie zadowolonym posiadaczem fluence'a od pół roku. Jednak jest w nim coś co mnie wkurza. Chyba źle spasowana klapa bagażnika "wbija" mi się podczas zamykania w zderzak, a że jest w całości polakierowany na czarno zrobiły się w miejscach kontaktu ze zderzakiem tj. głównie w prawym i lewym rogu szare rysy i ubtyki w lakierze na zderzaku i krawędzi klapy bagażnika. Co prawda w klapie bagażnika są dwa odbojniki, ale z tego co zauważyłem pełnią funkcję do niczego nieprzydatnych "ozdób", bo wiszą luźno w powietrzu i przed niczym nie zabezpieczją. Zamierzam z tym pojechać do serwisu.

Chciałem zapytać czy w innych fluence'ach też występuje ta denerwująca usterka, czy tylko ja mam takie "szczęście"?

 

 

Pozdrawiam i życzę wszystkim szerokiej drogi :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Potwierdzam objaw jaki ma kolega. Co więcej u mnie krawędzie klapy bagażnika są już porysowane ostro. Zglosilem dziś w renault to jako wade fabryczna i czekam na odpowiedz. Ale w salonie potwierdzaja ta wade. Mowia że odboje powinny byc regulowane. Tak czy siak jak renault Polska zdecyduje do lakierowania klapa bagaznika i caly zderzak. Warto zglosic jak najszybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, mam Fluenca Privilage od 1,5 roku, faktycznie z prawej strony klapa obciera zderzak jednak jeszcze nie zgłaszłem,(4 lata gwarancji).Zawiasy bagażnika to jakiś horror uważaj żebyś nie zachaczył bagażem bo naprawa z Twojej winy. Dziwią mnie dane o pojemność zbiornika paliwa, może ma 51 lub 52 litry na pewno nie 60. Zawsze jeżdżę do rezerwy (benzyna), gaśnie wyświetlacz gdy pokazuje zasięg ok 50 km a zużycie paliwa 44-45 litów (spalanie przez zime 10,3 samo miasto). Wymieniłwm ostatnio osłonę dżwigni biegów (dziura w skórze i cały bok lewych przednich drzwi - urwał się u dołu srebrny uchwyt do ich zamykania) wymienia się go z całą tapicerką boku. Co do tapicerki - jasny beż ze skórą, niestety wystarczy wśiąść w mokrym ubraniu (śnieg, deszcz)i już robią się zacieki i jest do prania. Z innych wad jakie zauważyłem to przeciera się skóra na dole przedniego oparcia fotela (robi się jakaś w niebieskie kropki), zasugerowali że to ocdbarwienie jednak ani ja wcześniej ani w serwisie nie byli w stanie ich niczym wyczyścić. Kazali jeszcze pojeżdźić. Ponadto zaczyna przecierać się gałka dźwigni zmiany biegów, jest coraz bardziej ciemna. Przebieg mam 27 000 km. Poza tym autko super wygodne, silnik jak zegarek, żadnej usterki mechanicznej czy elektroniki. latem spalanie w mieście i licznych wyjazdach na poziomie 8,5 - 9,1.

Szerkiej drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :lol:

 

Trochę lepiej się poczułem, że nie tylko ja mam takiego pecha z klapą bagażnika, chociaż oczywiście nikomu nie życzę żadnych problemów:) Co do pojemności zbiornika paliwa mam podobne obserwacje jak kolega. Wygląda na to, że jest mnijeszy niż podają dane techniczne. Chyba, że rezerwa jest obliczona na co najmniej 150 kilometrów, w co wątpię. Na szczęście w mojej wersji fluence'a Techno Feel nie ma tego srebrnego uchwytu w drzwiach. Muszą wystarczyć otwory w boczkach drzwi do ich zamykania i otwierania. Nawet byłem trochę niezadowolony, że nie mam bardziej praktycznych uchwytów, ale teraz widzę, że jak mają być źródłem dodatkowych problemów, to lepiej ich nie mieć.

Jak już tak mówimy o naszych bolączkach, to szczególnie zimą strasznie hałasowały mi tylne hamulce. Do środka auta bardzo wyraźnie dochodziły odgłosy "heblowania" klocków hamulcowych tylnej osi o tarcze. Mechanik powiedział mi, że to wina materiału, z którego te części zostały wykonane. Chyba za bardzo w tym miejscu przyoszczędzili moim zdaniem. Na szczęście teraz, jak zrobiło się cieplej hałas jest dużo mniejszy, ale zimą bardzo mnie to denerwoawło.

Spalanie w mieście mam podobne jak kolega. Na trasie trzeba się bardzo pilnować żeby zejść poniżej 7 litrów na setkę. Jak na razie zanotowałem rekordowo miskie spalanie na trasie 6.8/100 km, ale szału nie ma. Żeby zejść do 6/100 chyba trzeba by było jechać 80-90 km/h i najlepiej z wiatrem i za ciężarówką:)

 

Pozdrawiam i życzę szerokiej drogi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Jak już tak mówimy o naszych bolączkach, to szczególnie zimą strasznie hałasowały mi tylne hamulce. Do środka auta bardzo wyraźnie dochodziły odgłosy "heblowania" klocków hamulcowych tylnej osi o tarcze

Mam równiez "heblowanie" z tyłu, Megane III , ale to wina krzywej felgi. Razem z oponą na kole tego nie widać. Może masz to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Potwierdzam występowanie podobnej wady również w kombi Megane III ph II. Lewa strona klapy bagażnika obciera zderzak (w samym rogu, przy progu bagażnika). Lakier na klapie i zderzaku jest już starty na długości ok. 4 cm. Na szczęście obie trące części są plastikowe - przynajmniej nie skorodują (mam nadzieję :)

Rzecz przy okazji zamierzam zgłosić do naprawy gwarancyjnej. Kolegom proponuję skontrolowanie stanu klap/zderzaków, bo jak widać problem się powtarza.

Swoją drogą - kto wie, czy Grandtoury są składane w Turcji, tak jak Fluensy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!