Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ciągły problem z Megane I


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Szukałem na różnych portalach informacji na temat mojego problemu ale sam nie wiem co zrobić. Problem jest następujący:

Kiedy silnik jest zimny odpala i pracuje bardzo dobrze lecz gdy osiągnie temperature optymalną podczas jazdy to silnik zaczyna szarpać i w nie oczekiwanych momentach gaśnie. Nagle. A potem nie moge odpalić. Muszę wtedy poczekac ładnych pare godzin by go odpalić.. jest to bardzo uciązliwe. Wyczytałem ze to moze byc wina czujnika położenia wału ale ja juz go wymieniałem 2 razy. Czy to mozeliwe ze juz 3 raz musze to zrobić ? Wczesniej podejrzewałem ze to moze byc wina jakichs przebic na stykach kumputera bo szczerze mowiac wtyczka i same piny nie wygladaja najlepiej a jednego juz prawie nie ma.. Nie wiem od czego zaczac i co zrobic. Pomoże mi ktos z forumowiczów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja miałem podobny problem i umnie to była wina cewki.Na zimno odpalał a jak był ciepły to niechciał.Spróbuj odpalić jak jest ciepły z wciśniętym pedałem gazu. Mogą być tez lużne przewody wysokiego napiecia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pracującym silniku wyciagaj po kolei kable wysokiego napiecia ze świec. Jezeli silnik bedzie zwalniał albo zgaśnie to znacy ze jest ok, ze dostaje prąd na świece. I analogicznie jezeli nie bedzie reakcji na wyciągnięty kabel to nie dostaje WN i moze byc cewka uszkodzona. jezeli jest problem na ciepłym silniku to sprawdzaj na ciepłym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorzej będzie, jak zdiagnozujesz uszkodzenie cewki, a po wymianie na nową problem będzie nadal.

Cewki, jak również inne czujniki, są podpięte pod komputer. Jak nie ma komunikacji z komputerem, wymiana poszczególnych elementów nic nie da i tylko naciągniesz się na koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam przyczyną będzie czujnik temperatury. Jest to czujnik podwójny o ujemnym współczynniku temperaturowym rezystancji. Pierwszy przekazuje sygnał napięcia do elektronicznego urządzenia sterującego

silnika, który włącza w zestawie wskaźników lampkę ostrzegawczą w przypadku przegrzewania się silnika, włącza silnik wentylatora chłodnicy oraz optymalizuje (dla danej temperatury) kąt wyprzedzenia zapłonu i skład mieszanki. Drugi przekazuje w sposób ciągły sygnał napięcia do wskaźnika temperatury w

zestawie wskaźników. W przypadku uszkodzenia czujnika cieczy chłodzącej elektroniczne urządzenie

sterujące zasila w sposób ciągły elektryczny silnik wentylatora cieczy chłodzącej.

 

Kolego Jacenty836 trochę za dużo Entrów było w poście. Proponuję przypomnieć sobie Regulamin Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!