Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szarpie na zimnym silniku i czuć benzynę


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem nowy na forum i od nie dawna właścicielem meganki.

Od kilku dni jak odpalę auto po postoju nocnym to silnik szarpie i nie ma mocy, a wczoraj doszedł jeszcze zapach benzyny. Wycieku nie ma bo sprawdzałem.

Po przełączeniu na gaz też szarpie. Objawy w miarę szybko ustępują po przejechaniu kilku set metrów, ale są denerwujące. Na forum szukałem i nie znalazłem. Gaz jest w miarę nowy około roku i jakieś 12000 km i świeżo po regulacji. Objawy są podobne tak jak by zalewało ją benzyną i nie mogła tego przepalić. Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez tomaszdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przełączeniu na gaz też szarpie

Wydaje mi się, że to na 95% filtr paliwa. Tak jak miałem i te same objawy.

ale wtedy nie bylo by problrmu na lpg.. mam podobny objaw ale generalnie najbardziej odzczuwalny w chlodniejsze dni.. chwilowo nie drąze tego ale mocno obstawiam elektroniczną przepustnice.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod koniec produkcji MG1 wrzucili do niej przepustnice VDO od laguny2 razem ze sterownikiem i to bylo najwieksze nieszczescie.. wszystkie mozliwe uszczelki. clip, adaptacje, mycie, podglad parametrow biezacych, generalnie teraz no problem tragedia zaczyna sie przy paru stopniach ponizej zera ale tylko na pare minut.. jeszcze nie slyszalem zeby ktos to ogarnąl a czytalem o tym juz pare razy.. podejrzewam sciezki oporowe w przepustnicy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr iświece wymieniałe około pół roku temu (6-7 tyś km).

Ale w poprzednim aucie escorcie miałem tak samo po około 2 tygodniach mu przeszło zobaczymy może tu też przejdzie :D na razie nie mam czasu męczyć sie z tym, ale za każdą podpowiedź dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam elektronika w S1ph2 ale tam 1,6 na początku fakt dawał mi się we znaki bo silnik który wydawał mi się prosty wcale taki nie był :D, ale wszystkie bolączki falujących obrotów, spadania obrotów, gaśnięcia przy hamowaniu (pierwszej zimy to już go chciałem spalić) to w moim przypadku wina brudnej przepustnicy. Po rozebraniu nie wyglądała nawet źle ale czyszczenie i wymiana oringów zdziałąły cuda. Teraz scenik chodzi lepiej niż mała megi

Tomaszdr - spróbuj wyczyścić krokowca i jego obudowę to nie zajmie dużo czasu a może to być taki drobiazg.

Edytowane przez Piok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!