Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam Megane I z 96r i nastąpił taki problem iż wyjeżdżając ze skrzyżowania samochód nagle zgasł i już nie mógł odpalić. Elektryczne szyby nie otwieraja się anie nie zamykaja, kierunkowskazy tez nie działaja, choć swiatła tak, zauważyłem, że nie świeci kontrolka "Lamka kontrona usterki elektrycznej" powinna sie zaswiecic a po uruchomieniu silnika po 3 sekundach zgasnac. Gdzie szukać wady? Co jest nie tak?

Prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w m1ph2 w podszybiu za akumulatorem sa bezpieczniki i skrzynka która lubi moknąć i gnić i powodować takie problemy.

Zweryfikuj jeszcze imobilajzer, ale zestaw problemów opisanych przez ciebie wskazuje że to może być UCH

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 - logika wypowiedzi

Zdarza się że klawiatura zmieni się w trakcie pisania odpowiedzi, ale wypada to poprawić.

No chyba, że nie czytasz tego co wysyłasz?

P_r_z_e_m_o

 

oops, poprawiono: (:-D) - Przemo czasami czytam po opublikowaniu (i tego akurat przeczytałem), ale dopiero po twojej uwadze dostrzegłem, zmianę układu klawiatury - niestety to uroki bycia dyslektykiem

Edytowane przez Piok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotarłem do tego chwile po poście i wydaje się być w porzadku bezpieczniki tez ok. jakieś inne pomysły co to może być ?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

P_r_z_e_m_o

Edytowane przez kokus1551
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Immo w tym aucie nie działa i nie działało, nie wiem czy ktoś sie go pozbył czy coś ale jest nieaktywne. Nie świeci mi kontrolka od świec szyby nie reagują, kierunkowskazy i pompa nie daje znaku życia.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie ;) Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :D

Nikt was nie goni ;) Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :D ;) -Prezes

Edytowane przez kokus1551
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

tak jak kolega powiedział wyżej padł według mnie wam moduł UCH, możecie też spróbować odłączyć wszystkie wtyczki od niego i podłączyć jeszcze raz. W poprzednim module tak miałem, że jak podłączyłem wszystko jescze raz zaczął chodzić, lecz po kilku godzinach już nie dawał oznak życia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak podawano w temacie wstępnie sprawdziłem bezpieczniki , bezpieczniki dobre lecz auto milczy .

Następnego dnia wypiąłem moduł UCH , nosiłem się z zamiarem rozebrania go , jednak jak zobaczyłem te wszystkie zapineczki a poznawszy już ich kruchość zrezygnowałem tymczasem.

Postanowiłem przeczyścić szczoteczką drucianą wszystkie bezpieczniki i końcówki przekaźników , znalazłem też bezpieczniki w podszybiu . Odłączyłem wtykę komputera niech się wietrzy .

Masę znalazłem na razie tylko jedna tą z tyłu za silnikiem przypiętą do nadwozia , może ktoś wie gdzie są podpięte inne.

Po wykonaniu czyszczenia wpiąłem moduł UCH na miejsce (jest to mocno upierdliwe i na razie wisi na kablach ).

Klema minusowa aku na miejsce i próbujemy .

Pierwsze to central działa , kontrolka imo świeci/mruga , po otwarciu drzwi zgasła .

Kluczyk w stacyjkę kontrolki świecą po chwili imo gaśnie , i autko odpala od strzała .

Nie wiem gdzie był błąd/brak styku bo za dużo naraz elementów czyściłem .

 

Czy można czymś te styki (bezpieczników/ przekaźników itp.) posmarować co by nie śniedziały ?

Kiedyś posmarowałem zwykłym smarem to tam gdzie było słaby styk/duży prąd się zapaliło i wytopiło plastik.

 

Stwierdziłem przy okazji że rozłączenie plusa pokrętłem w komorze silnika nie daje efektu jak zdjęcie klemy z aku. , prąd jak by był na instalacji, czy to prawidłowe .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!