Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie pali na jeden cylinder


Megan89

Rekomendowane odpowiedzi

Na samym początku chciałem się przedstawić ponieważ jestem nowy. Mam na imię Łukasz i od około 3 lat jestem posiadaczem megane I i od tegoż czasu opserwuję forum lecz od niedawna pojawił się w mojej megi dziwny problem a jako że nie znalazłem odpowiedzi na tą bolączkę postanowiłem się zarejestrować i napisać temat. No to do sedna :) tak jak w temacie nie pali na 1 tłok ale jest to bardzo dziwna sprawa bo na benzynie chodzi lux i o dziwo jak auto jest zimne to na gazie też :!: i po rozgrzaniu też :) aż do momentu 1 zgaszenia od odpalenia zimnego silnika. Po ponownym odpaleniu chodzi na 3 cylindry i się telepie silnik i teraz to bywa różnie raz pochodzi na wolnych i mu przechodzi a raz jade troche i dopiero przejdzie. Jako że znam się trochę na gazie to wiem że do gazu musi być dobra iskra więc mam świece denso iridum power od pół roku ale zamieniłem na NGK które miałem w zapasie bo mówię może padła któraś - nic to nie dało :D to podmieniłem cewki bo miałem stare dobre i nic, miałem też kable to też zamieniłem i lipa :) i nie wiem dalej co to może być a nie da się tak jeździć na dłuższą metę :) a i nie napisałem jeszcze o instalacji :) instalka 2 gen ma 3 lata zakładana za mojej kadencji :) filtr gazu notorycznie zmieniany co wymiana oleju, parownik lovato, emulator Lecho E4, nie wiem chyba tyle danych starczy :) może macie jakieś pomysły co to może być za przyczyna, za pomoc z góry dziekuję :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź cewki. Opis jak to zrobić jest na forum. Ja miałem podobny problem. Wymieniłem 2 cewki i jeszcze raz pojawił mi się problem podczas upałów i dość "dziadkowej" jeździe. Generalnie mój mechanik zajmujący się tylko renault powiedział mi, że może to być wynikiem tego, że komputer w samochodzie myśli, że jeździ cały czas na benzynie, która jest bardziej kaloryczna i podaje tyle ile benzyny by wystarczyło. Stąd ja zawsze dodam na początku gazu i mam ok, zero problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem przecież że podmieniałem cewki na inne dobre i jest to samo a "dziadkowo" jeżdzę czasem tj. do 2500-3000 obrotów ale właśnie przegoniłem megane na gierkówce (bo jeżdzę tą drogą do narzeczonej) do 160km/h i bez zmian ;) a co do dodania gazu to też próbowałem i też nic się nie zmienia tylko telepie na wyższych obrotach ;) Zastanawia mnie tylko jeszcze jedna rzecz a mianowicie od jakiegoś dłuższego czasu niż ta awaria dziwnie mi się świeci ta żółta diodka na centralce od gazu tak jak by nie łączyła czasem jak by nie stykała dobrze, czasem przygasa, mrygnie a czasem normalnie może to mieć jakiś wpływ na taką pracę slinika?

Edytowane przez Megan89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli widzisz jakieś problemy z gazem to się nie zastanawiaj tylko jedź do gazownika niech spojrzy. Może się okazać że wtryskiwacz gazu jest zepsuty bądź jeszcze cos innego skoro jesteś pewny, że cewki i świece są ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!