Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dusi się po dodaniu gazu i ciężko pali


mimegane

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 1.6 8V po dłuższym postoju za pierwszym razem można kręcić do bólu i nie odpali. Dopiero po ponownym przekręceniu kluczyka silnik sie uruchamia. Po wciśnięciu gazu najpierw prawie gaśnie i strzela dopiero wchodzi na obroty, po lekkim otwarciu przepustnicy bardzo nierówno pracuje. Przez to na zimnym prawie nie da się normalnie ruszyć z miejsca. Widać, a raczej słychać to na filmie. Przewody podciśnienia ok, po wymianie świec, przewodów, jednej cewki.

http://youtu.be/RvGmBgqzaYw

Jeszcze w jednym poście dopytam, od czego jest czujnik (widoczny w zalaczniku), który jest pominięty (złączone wężyki), kiedy się go podłączy bardzo nierówno pracuje na wolnych obrotach. Ale to nie miało wpływu na powyższe zachowanie po odłączeniu go.

post-46356-0-32122900-1378049791_thumb.jpg

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od czego jest czujnik (widoczny w zalaczniku)

Jest to zawór (nie wiem, czy dobrze to ujmę) "recyrkulacji" oparów paliwa. Przy prawym przednim kole, pod zderzakiem jest puszka, która zbiera opary paliwa. Ten zawór otwiera dostęp do tej puszki, następnie podciśnienie w kolektorze wysysa z niej to, co się tam nagromadziło.

Lepiej by było, gdybyś ten wężyk od kolektora zaślepił, niż zostawił wężyki połączone. W ten sposób kolektor nie może wytworzyć odpowiedniego podciśnienia i może wystąpić objaw tzw. lewego powietrza.

Dopiero po ponownym przekręceniu kluczyka silnik sie uruchamia.

Spróbuj dwukrotnie przekręcić kluczyk przed zapłonem i poczekaj, aż pompa paliwa podpompuje paliwo. Wygląda to na kończącą się pompę paliwa lub w najlepszym razie konieczną wymianę filtra paliwa.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ręce opadają - pompa OK, nowa sonda, wyregulowane zawory, zawór recyrkulacji wymieniony, zero kodów błędów i dalej to samo. Nawet przepustnica cała była zmieniana na inną - guzik.

Edytowane przez mimegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!