Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Nie tylko ten, masz jeszcze przy chłodnicy. Otwierasz korek od zbiorniczka i dolewasz ciutkę więcej płynu niż max. Potem odkręcasz odpowietrzniki najlepiej całkiem je wyjąć (wykręcić) - tylko ostrożnie (cały czas otwarty zbiorniczek) i czekasz do momentu aż zacznie lecieć, jak cieknie to zakręcasz najpierw ten przy chłodnicy a potem na wężu i po krzyku. Nie zapomnij zakręcić też zbirniczka ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem niedawno odpowietrzyć układ i wyobraż sobie że w moim Scenic-u nie ma odpowietrznika na chłodnicy, a sprawdziłem z ciekawości tabliczke znamionową i jest z Renault-a. Ale zrobiłem tak napisałes z odpowietrznikiem na wężu i ciekło po malutku bez żadnych pęcherzyków, zakreciłem koreczek na wężu i puściłem go kilka minut na jałowym i zakręciłem korek od zbiorniczka z płynem i wsio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowietrzyłeś kolego? bo mam ten sam problem a to co inni piszą jakoś się u mnie nie sprawdza mam pomysły jak to zrobić tylko nie mam gdzie a muszę i to pilnie! u mnie nie ma odpowietrznika na chłodnicy a mechanicy :mrgreen: :) :) parciarze!!! twierdzą że tak ma być! a ja wiem że nie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ciach !]

Jeżeli coś ci się zapowietrza to tylko gruby przewód między termostatem a chłodnicą (dół ciepły, góra zimna) A to z tego powodu, że jest gruby i czasami się zapowietrza. Z pozostałych cienkich powietrze samo się wypchnie do zbiornicza - jak nie odrazu to po paru km. 7 razy już spuszczałem płyn i nie musiałem nigdy odpowietrzać układu. Pomiętol trochę ten gruby przewód(jak cycka lub .....) i powinno być ok. ;-) Powodzenia

 

 

[ Proszę NIE KOPIOWAĆ CAŁEJ TREŚCI 1:1 postu na który się odpowiada BEZPOŚREDNIO!] - PREZES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ja odpowietrzyłem układ chłodzenia w sposób taki : nagrzałem silnik do temp. takiej żeby otworzył sie termostat, później odkręciłem odpowietrznik ( przy odkręconym korku zbiorniczka wyr, ) no i wtedy poleciał sobie pod ciśnieniem płyn. Trzeba uważać żeby sie nie poparzyć, ja sie oparzyłem nieco. Wiem że nie powinno tak sie robic, ale standardowe odpowietrzanie nie pomagało, teraz mam cieplutko w samochodzie. Uważejciue na łapki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim Scenic-u też nie ma odpowietrznika w chłodnicy :-( i nie jestem pewien czy układ został dobrze odpowietrzony bo ogrzewanie nadal nie działa tak jak powinno - po włączeniu nawiewu pierwsza fala powietrza jest ciepła a później jest coraz chłodniejsza niezależnie od temperatury silnika.

 

Czy mogę przyjąć, że jeśli przewody doprowadzający i odprowadzający płyn do nagrzewnicy są ciepłe a nawet gorące to układ jest odpowietrzony :mrgreen:

Jeśli tak to pozostaje czyszczenie nagrzewnicy lub ewentualnie jej wyniana :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!