Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ciężko pali


romsio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam meganke 1,6 16v Przed założeniem instalacji gazowej nie było żadnych problemów ale teraz rano jak jest niska temperatura(w lecie nie ma problemów z paleniem) to ciężko odpala trzeba pare razy przekręcić kluczykiem żeby odpalił.

Myśle że to może coś być wspólnego z instalacją gazową co o tym sądzicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem to samo,sprawdziłem wszystko od świec,akumulator,wszystkie możliwe czujniki,szczelność instalacji itp. i nic-okazało się,że był to problem z paliwem-podczas jazdy na gazie szczególnie długiej pompa paliwa pracowała i dawala benzyne w przelew(powrót na filtrze pod autem) paliwo cały czas było w obiegu i parowało,najlepsze frakcje łapał EVAP reszta zostawała w baku-wyciągnąłem pompe paliwa,benzyna po miesiącu jezdzenia (w sumie tylko odpalanie plus 500m drogi) była koloru...serka topionego,nawet nie miała zapachu benzyny...wylałem,wyczyściłem bak i jest ok.jak długo mam benzyne w baku i to w małej ilości problem wraca-wyjeżdzam ją i dolewam świeżej,a że robie sporo tras to benzyna długo sobie chodzi w kółko :D im zimniej tym gorzej przy odpalaniu bo niestety nie chce ona odparowywać w komorze spalania...odpala za 2-3 razem,potrafiło trzasc silnikiem i zgasnąć.jesli sprawdziłes szczelnosc instalacji,rozrusznik dobrze kreci,czujnik temp.cieczy chłodzącej jest ok,świece i cewki też ok to może być to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

Witam kolegę, odpisz czy pomogło to czyszczenie zbiornika i ewentualnie pompy paliwa, bo u mnie mam dokładnie taki sam objaw. Jak rano odpalam to jest ten sam problem z uruchomieniem, nawet do 8 - 10 razy muszę kręcić krótko rozrusznikiem aby odpalił. Byłem już u kilku mechaników i wszędzie na kompie żadnego błędu nie ma, nawet na clipie nie pokazuje nic. Sprawdzano nawet ciśnienie ile daje pompa paliwa. Gdy silnik już chodził podłączyli urządzenie do sprawdzenia wydajności pompy i pompa daje od 3,6 do 3,8 bara, więc mówili że jest dobrze. Raz miałem podobną przypadłość tzn. około 3 miesiąca temu i pojechałem do serwisu Renault w Pile, oczywiście naprawili i było dobrze przez około 1 miesiąc. Zapytałem się przy odbiorze auta co było przyczyną, że tak ciężko odpalał. Powiedzieli że był zasyfiony zbiornik paliwa i go wyczyścili i teraz będzie ok. No i było przez miesiąc,a teraz od nowa załamka. Za wyczyszczenie zbiornika i spuszczenie połowy jego zawartości zapłaciłem 400 zł no i teraz próbuję to jakoś naprawić już bez serwisu, bo drogi interes. Czy znowu może być taka sama przyczyna? chyba teraz rozbiorę pompę i zobaczę sam co się dzieje, może mi się uda to naprawić. Już w 3 zakładach zostawiałem auto i nic lepiej nie jest, tyle tylko że już 2 razy zapłaciłem po 100 zł za sprawdzenie wszystkiego, w 3 zakładzie nie wzięli nic bo nic nie zrobili, na tyle byli uczciwi chociaż. Ale po tym wszystkim, zaczynam podejrzewać że może znowu coś w tym zbiorniku może być zabrudzone. W sobotę chyba się wezmę za to ,a jak opanuję tą sprawę to się podzielę tym doświadczeniem, pozdrawiam.

 

Instalacja gazowa w aucie to STAG 4 i założona była w kwietniu 2013 oczywiście w Pile

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez mirkus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Ja zauważyłem że u mnie jest ten problem odpalania jak temp jest poniżej 7 stopni. Lałem verve 98 i tak nic nie pomaga nwet instalacje gazową zakręciłem i dalej nic trzeba długo kręcić a ostatnio to jeszcze mam całyczas wysokie obroty i już nie mam siły do tego auta.

 

Dodano: 27 sty 2016 - 22:08

dałem auto do mechanika i tylko naciągnoł mnie na kase bo powymieniał części czyścił przepustnice i tak to nic nie dało cięzka sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!