Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane I 1,6 96r


kemor64

Rekomendowane odpowiedzi

:bash:post-66397-0-89992600-1389425409_thumb.jpg

Witam

Problem jest tego typu:w Megane poj.1,6.96r. w czasie jazdy auto samo zgasło-wyglądało to tak jakby nastąpiło odcięcie zapłonu.Po przekręceniu kluczyka w stacyjce -

kontrolki się palą i rozrusznik działa kreci ale nie podaje iskry na swiecach.Broszę o pomoc forum i z góry dziękuję za pomoc:

to mój e mail: [email protected] lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam, podepnę się do tematu aby nie zakładać nowego.

 

Prawdopodobnie mam ten sam problem co kolega, jednak u mnie po przekręceniu kluczyka nie słychać pracy pompy paliwa, czy możliwe aby to ona była przyczyną nie odpalania auta?

Auto kręci rozrusznikiem i próbuje odpalić jednak efekt taki jak by paliwa nie miał podawanego. Iskra na świecach na pewno jest bo chwilami "zagadywał". Prosił bym o pomoc bez auta przed świętami to jak bez ręki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjąłeś kanapę i dokładnie posłuchałeś ?

czy możliwe aby to ona była przyczyną nie odpalania auta?

A jak sam myślisz :?:

Jak pompa nie podaje paliwa, to co się będzie działo ? Zapali, nie zapali ?

Zbyt wiele różnych przyczyn może być powodem niepalenia auta.

Poczytaj na forum co już ludzie pisali. Jest trochę tematów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam, aby juz nie zaczynac nowego tematu, napiszę tu. Mam podobny problem co kolega. A więc przejdzmy do sedna. Po regeneracji skrzyni biegów, wymiany rozrządu, poduszek silnika i skrzyni, wymiany wszystkich płynów ustrojowych w aucie. Zrobione tak jak powinno. Ale jest maly, a za razem duży problem. Moje Reno jest z 98 r. i ma silnik 1.6 k7m 55 kW. Po włożeniu zespołu napędowego i podpięciu calej elektroniki, auto nie che odpalić. Wszystkie kontrolki się palą co powinny oprócz kontrolki zapłonu. Wszystko sprawdziłem, czy czujnik bezwładnościowy sprawny, czy przekażnik od pompy dobry, czy bezpieczniki nie są przepalone. Czy dochodzi prąd do pompy, cewkę zapłonową (zintegrowana). Oczywiscie po rozbrojeniu imobilajzera. Wszystko jest ok.

 

Okazało się, że pompa paliwa mi siadła. Kupiłem na szrocie działajacą pompę paliwa no i niestety bez sukcesu. Pompa zwariowala cały czas tyka na zapłonie. Przekaźnik od pompy tak samo. Prędkościomiesz dostaje szału jak pompa jest podłaczona, to znaczy ze auto nie zostało uruchomione a wskazówka mniej wiecej podaje ze niby jadę z prędkością około 20 km/h. Obrotomiesz za to nic. A i tak z ciekawości chciałem urochomićvsilnik i tak samo nic sie nie dzieje. Ale tak na 2 sekundy zapaliła mi się kontrolka od zapłonu. Wiem z tego ze jak jedna rzecz z układu paliwowo - zapłonowego nie bedzie działac to reszta to samo. Nie mam iskry na świecach.

A więc koledzy z forum. Proszę o pomoc, bo juz nie wiem co robić. To co wiedziałem to sprawdziłem.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - ortografia. Aston76

post-61538-0-55962700-1421695672_thumb.jpg

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój tzw. "włącznik stukowy" jest czujnikiem bezwładnościowym , który po uderzeniu w przeszkodę lub przy wypadku wybija i odłącza zasilanie na pompę. I tak jak pisałem to już sprawdziłem czy jest sprawny. Okazało się, że tak. Więc to jest już wykluczone.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!