Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 1,9 DCI CHIPTUNING HAMOWNIA


wojtek7112

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałem zawirusować swoje autko po hamowaniu okazało się ze turbina nawala

Geometria się zacina może ktoś miał już z tym zjawiskiem styczność albo wie jak to rozwiązać

powiedzieli ze zacierają się łopatki żaluzji i trzeba je rozruszać

Dołączam wydruk z hamowni

post-493-1201279824_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

124 to dobry, żeby nie powiedzieć bardzo dobry wynik

większość egzemplarzy ma <120km, mało trzyma serie a nadwyżka to rzadkość

ja mailem coś :-? 119,6 czy jakoś tak i cieszyłem się jak dziecko

 

hamownia na której robiłeś pomiar jakaś lipna bo nie jest obciążeniowa czyli pokazuje wyniki nie uwzględniając oporu powietrza w czasie jazdy - krótko mówiąc zawyża

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jest mały szkopuł taki ze moja uszkodzona turbina cały czas wali ile się da komp. nie może jej zamknąć jak będzie sprawna to nie wiem co da ta naprawa moment nie powinien tak opadać co o tym myślicie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest różnica, zauważ ze przy około 0st auto jest zrywniejsze niż przy 30st, a dokładniej chodzi o temp powietrza w dolocie za intercoolerem... im niższa tym powietrze gęstsze i więcej tlenu.. proste prawa fizyki i mechaniki, (wiem co mówie bo jestem studentem mechaniki i budowy maszyn i mieliśmy zajęcia na hamowni)...

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moment opada książkowo, o to się nie martw

ciekawe jakie daje ciśnienie

 

pojedź do kogoś kto zajmuję się naprawą turbin, będą wiedzieć co robić

 

[ Dodano: 2008-01-25, 18:30 ]

im niższa tym powietrze gęstsze i więcej tlenu..
i masz złą mieszankę :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pomiaru wychodziło że 1,5 bar a powiedzieli ze powinno dawać 0,9

Rozmawiałem już na ten temat wyszarpać turbo i albo rozebrać i wyczyścić albo wachlować cięgnem aż się rozchodzi chyba ze macie jakiś patent na to ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sie nie rozchodzi i urwie sie wirnik to będziesz miał remont silnika o ile będzie co z niego zbierać

masz dużo za duże ciśnienie, mi mówili że powinno dmuchać 1bar tobie że 0,9 wiec podobnie, ale 1,5 ....

pewnie turbina sama padnie jak nic nie zrobisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ Dodano: 2008-01-25, 18:30 ]
im niższa tym powietrze gęstsze i więcej tlenu..
i masz złą mieszankę :?:

 

Ja za bardzo nie siedze w temacie, ale wydaje mi sie, ze nie po to zmienia sie doloty, ciagnie powietrze z nadkoli (zeby bylo chlodne), a w skrajnych przypadkach montuje podtlenek azotu (rowniez nie za cieply), zeby miec zla mieszanke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!