Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Przyjechały właściwe tarcze, wykonałem drugie podejście do wymiany tarcz i klocków. Zabrakło niestety wystarczająco dużej nasadki żeby odkręcić wspornik zacisku, ale to nie problem. Bardziej zastanawia mnie nierównomierne zużycie. Klocka po stronie zewnętrznej prawie nie ma, a od wewnętrznej jest jeszcze sporo. Jakie mogą być przyczyny tej rozbieżności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mój gust wygląda to na zatarty tłoczek zacisku. Należało by zakupić zestaw naprawczy, wyciągnąć tłoczek z zacisku, wyczyścić wszystko dokładnie, nasmarować i złożyć. Taka czynność pomoże w usunięciu TWojego problemu

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie mam to samo tylko zużywa szybciej klocek od środka. Stawiam na to, że klocki z czasem zacierają się w prowadnicach(jarzmie) i dociska ten, który ma lżej. Teraz wszystko znowu wyczyściłem, delikatnie zebrałem mocowanie klocka w jarzmie i popryskałem miedzią blaszki w prowadnicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mój gust wygląda to na zatarty tłoczek zacisku. Należało by zakupić zestaw naprawczy, wyciągnąć tłoczek z zacisku, wyczyścić wszystko dokładnie, nasmarować i złożyć. Taka czynność pomoże w usunięciu TWojego problemu

 

Jakiś konkretny zestaw możesz polecić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zregenerować tłoczek hamulcowy i ładnie wyczyścić prowadnice w jażmie .No i jak będziesz wymieniał tarcze na nowe lub będziesz przetaczał to nowe klocki najlepiej jakiejś lepszej firmy typu Trw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś konkretny zestaw możesz polecić?

 

Spokojnie taki zestaw zakupisz np. w Inter Carsie wyszukując swój model i zestaw naprawczy zacisku hamulcowego (nr. części SJ1041). Zestaw TRW będzie najrozsądniejszy. Pamiętaj by wszystko dobrze wyczyścić w samym zacisku po demontażu tłoczka, nasmarowaniu i po całej operacji odpowietrzeniu tego zacisku i wszystko powinno działać jak należy. Różnice odczujesz w trakcie użytkowania.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!