Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane 2 ph1


Jackieee

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czas na zmiany.. Mam nadzieje, ze bedzie tez ok pomimo stereotypow. Otoz zamierzam kupic drugi samochod jakim mam nadzieje bedzie wspomniana w tytule Meganka. W gre wchodza samochody z niemiec Niemiec ( tu tez mieszkam), bede sie staral aby bylo to auto od pierwszego wlasciciela lub druguego. Zaden handlarz nie wchodzi w gre. Na co uwazac przy zakupie takiej Megi z silnikiem 1.6 bo taki mnie interesuje? Bardzo duzo juz wyczxtalem tutaj, ale czy mity, ze Meganka sie caly czas sypie sa wyssane z palca tak jak np przy Alfie ktora rowniez posiadam i zlego slowa nie moge powiedziec?? Czy moze problemy zaczynaja sie gdy poprzedni wlasciciel nie dbal o auto?? Czy KZFR bylo wymieniane w ramach jakis akcji serwisowych i tylko jezeli wlasciciel olal sprawe to moga okazac sie problemy?? Jak to z ta elektryka?? Nie szukam najpelbiejszej wersji, ale 4x el szyby, el lusterka i klima automatyczna byc musza. Czy podobnie jak np w Alfie czy Fiacie istnieje mozliwosc w nornalnych pieniadzach sprawienia sobie programu i kabla to kasowania np bledow airbag ktore moga wyskoczyc przez wtyki pod siedzeniami albo czy mozna usunac wezwabie do serwisu?? Dodam, ze celuje w autko z pewnym przebiegiem max 120.000 km. Warto czy lepiej odpuscic i udac sie do konkurencji?? W gre wchodzi jeszcze Focus mk1 i mk2. Czy mozecie obiektywnie wyrazic swoja opinie vo byloby jednak lepsze?? Ma to byc samochod dla zony. Wiadomo, ze sprzeglo, rozrzad czy zawieszenie ktore trzeba kiedys wymienic to normalna rzecz tak.wiec.. Dziekuje za wasza pomoc.

 

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

Kolego, zaakceptowałeś regulamin to proszę się do niego stosować. damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam MII od roku (sprowadzone z DE od 1. właściciela). Przejechałem ponad 30kkm i nic się nie zepsuło, nie dołożyłem do auta ani złotówki (na naprawy). Fakt, że długo szukałem auta, które będzie w dobrym stanie, ale opłaciło się. Oczywiście nie działają niekótre styczniki w klamkach od HF. Poza tym miałem przygodę z zatkanym odpływem wody z klimy i musiałem suszyć auto w środku. Szukałem auta z automatyczną klimą, ale dzisiaj uważam, że to zbędny bajer. Natomiast bardzo wygodnym gadżetem jest HF i czujnik deszczu. Na inne Twoje pytania nie znam odpowiedzi.

Edytowane przez Maks79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli przebiegi masz podobne do mnie w roku. Fajnie czytac, ze przez 30 kkm nic sie nie dzialo poza tymi pierdolkami. Powaznie zastanawiam sie nad ta Meganka, ale znowu temat o samozaplonie na glownej troche mnie studzi. Czy ktos juz doszedl do tego od czego to jest?? Czy rzeczywiscie od mat wygluszajacych ktore opadac moga na plecionke?? Jezeli to taki "problem" to zawsze mozna cos wykombinowac dla pewniejszego przymocowania tych mat, ale jezeli to cos innego to znowu loteria i strach czy auto sie nie spali bo jezdzie autostrada 600 km. bezprzerwy..

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega szuka dziury w całym. Mam megankę 1,6 16V od 6lat. Przejechałem w tym czasie około 70000km i nie raz jeździła trasy po 800-1000km na raz i nic się z nią nie działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aston76 - nie posiadam polskich literek ani na tapatalku ani na laptopie. Vo do drogiego to u mnie 70 tys km to kwesita dwoch lat takze nie wiem...

 

Co do polskich znaków to regulamin mówi wyraźnie co należy zrobić. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jezdzie autostrada 600 km. bezprzerwy..

to kup sobie diesla, przy 200 masz niewiele ponad 3tyś, nie musiz brać tabletek na ból głowy i martwić się, że 1.6 się rozpadnie, albo zacznie żreć olej :mrgreen: a na poważnie 1,6 to bardzo udana konstrukcja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesla mam w Alfie i najczesciej na dlugie trasy i tak ona bedzie brana, a drugiego diesla nie chce jednak ze wzgledu na pozniejsze naprawy typu sprzeglo, dwumasa, egr... Jako tako nie obawiam sie malych napraw, a jednak krazacych opini, ze elektryka daje w D. Na co najbardziej zwrocic uwage przy elektryce poza kartami hands free?? Cos jeszcze wybitnie potrafi wariowac??

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

 

Dodano: 15 wrz 2014 - 13:41

Widac ktos naprawde nie ma sie czego czepiac, jak braku polskich znakow, pomimo, ze wytlumaczylem juz fakt dlaczego ich nie uzywam - bo ich poprostu nie mam! Jest to pierwsze forum, na ktorym sie ktos tego tak czepia i najwidoczniej kazda wolna chwile spedza nad tym aby takowe bledy wyszukiwac, wytykac, no chyba, ze jego funkcja moda zaczyna i konczy sie na sprawdzaniu ortografii. Przykre i niestety, ale raczej nie zachecajace do dalszego korzystania z forum. Nawet polonistka w LO sie tak nie czepiala. Za wolnosc slowa oraz dalszy brak polskich znakow, zapewne zostane ukarany dalsza liczba punktow. Pozdrawiam.

 

Kolego, gdybyś nie wiedział to informuję: to forum kieruje się pewnymi zasadami, które ujęto w regulaminie. To że na innych forach nie musisz się do nich stosować, nie znaczy że tu także. My nie wiemy czy masz możliwość pisania polskich znaków, dopóki nie zostanie to zaznaczone w Twoim profilu. Do tej pory nie ma takiej informacji.

Jeszcze raz ponawiam, proszę zastosować się do regulaminu pkt. 5.6 i będzie wiadomo co należało zrobić jeszcze przed napisaniem pierwszego postu, a czego kolega do tej pory nie uczynił. Wcale nie jest to trudne do spełnienia, ale trzeba wykazać trochę chęci skoro prosisz o pomoc. damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym Ty się przejmujesz, że sobie ktoś napisze? niech sobie pisze, od tego jest administrator, życie się nie kończy na forum :lol:

raczej nie zachecajace do dalszego korzystania z forum. Nawet polonistka w LO sie tak nie czepiala

tu jest ten plus, że nie musisz poprawiać jak w LO :lol:

 

Dodano: 15 wrz 2014 - 18:26

W gre wchodzi jeszcze Focus mk1

nie bierz, megane ma zdecydowanie lepsze blachy (żeby nie było ot) <piwko> Edytowane przez Rxe.Megane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!