Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nawigacja na rok 2008 - co wybrać i dlaczego?


Rekomendowane odpowiedzi

:)

Jest tak.

Chcę kupić zestaw do nawigacji do około 1500 zł z przeznaczeniem do 2 samochodów - przenoszenie zestawu.

Jestem laikiem w tej dziedzinie. Ważne dla mnie jest aby:

:( była jak najdokładniejsza mapa,

:) aby można było intuicyjnie obsługiwać ten sprzęt

:) aby łatwo można było przenosić go z samochodu do samochodu

:) upgrade nie może być kłopotliwy i kosztowny.

 

Czekam na porady.

zdrówko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc wszystko zależy od indywidualnych preferencji. Ja używam Automapy i jestem jej zagorzałym zwolennikiem, ale z doświadczenia wiem, że użytkownicy innych map optują za innymi produktami.

 

Zalety Automapy:

 

- dokładna mapa,

- współpracuje z szeroką gamą urządzeń,

- upgrade mapy 4 razy do roku, koszt rocznej aktualizacji 150 zł za mapę Polski, czyli relatywnie niedrogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również polecam Automapę. Oprócz niej testowałem jeszcze Autopilot (dno) i MioMap 3.2 (w sumie niezłe, ale są pewne niedokładności w mapach). Używam Automapy na Mio p550 i jestem zadowolony :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem TomToma i Navigona. Obie są proste w obsłudze wręcz intuicyjnie. TomTom lepiej mi się widział z kilku powodów: ze znacznym wyprzedzeniem mówił gdzie skręcić, bardziej przejrzyste menu, zasilanie podpietę do wieszaka. Minus - znaczne rozmiary. Ale generalnie jestem za TomTomem. Ma komplet kabelków które można podpiąc do komputera, podładować z gniazdka 230 V.